Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

kazaa - nedlastning om natten

Anbefalte innlegg

Fins det en funksjon på Windows eller Mandrake8.1 som gjør at man kan sette maskinen i et slags dvalemodus uten at det hindrer nedlastning. Altså, jeg mener det burde gå ann at Pc'en skriver til HD'en uten at viftene går full pinne. Trodde ikke prosessoren jobbet så fryktelig mye ved nedlastning fra f.eks kazaa.

PC'en står på soverommet, så det kan fort bli litt kipt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-29 08:25, labri skrev:

Fins det en funksjon på Windows eller Mandrake8.1 som gjør at man kan sette maskinen i et slags dvalemodus uten at det hindrer nedlastning. Altså, jeg mener det burde gå ann at Pc'en skriver til HD'en uten at viftene går full pinne. Trodde ikke prosessoren jobbet så fryktelig mye ved nedlastning fra f.eks kazaa.

PC'en står på soverommet, så det kan fort bli litt kipt.

Prosessoren har sine oppgaver for å sikre nedlasting og skriving/lesing til/fra harddiskene. Jeg tror nok ikke du får satt PC'n i dvale uten å hindre disse funksjonene. Det er uansett ikke særlig lurt.

Jeg sover godt om natten, selv om PC'n står ved siden av og henter filmer hele natta. Det er en jevn dur som du ikke merker etterhvert.

Lenke til kommentar

hadde vært gøy å fått noen addresser til nedlasting av filmer..

har bredbånd ..

vist ikke må jeg raportere deg til filmtilsynet.

på forhånd takk.

amd duron [email protected]

amd pro waterkit + gpu kjøler

snart chipset kjøler

2*papst 80*80 12db ++

gforce 2 ti 500xp 501@281

64 mb 4.0 ns ddr golden

40 gb hd

msi k7t pro2-a

256 mb sdram 133

[ Denne Melding var redigert av: serok på 2002-03-29 21:52 ]

Lenke til kommentar

MItt råd er at. La maskinen går normal uten noen dvale tull!!! Ødelege bare maskinen din med det dere der.......... husk slå av skjermen...da..

Maskinen bruker i prinsippet like mye strøm som gatelampen du har på hele natten.... ikke mye strøm.. :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...