CarinaE Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Japp, som topicen sier, noen som vet hvor jeg kan finne sjeldne/eldre DVD filmer? Er det samme om det er utenlandske eller norske sider. I tilfelle noen vet om hvor jeg kan få tak i filmen jeg er ute etter, så heter filmen Past the Bleachers, og er fra 1995. Jeg har funnet den på VHS på Amazon..Men vil helst ha den på DVD... På forhånd takk Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Sjelden ? Eldre ? Den filmen der er ikke noen av delene. Det er også en tv-film noe som vil si at den ikke nødvendigvis er lansert på dvd. Hvis det ikke har vært stor nok interesse for vhs versjonen kan du se langt etter en dvd versjon. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Dersom du søker på Imdb.com, så står det vel der om hvilke media en film er utgitt på. Eller er dette kanskje bare en referanse til hva Amazon.com har i sortementet sitt? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det ser ikke ut som om den er utgitt på DVD, nei. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Noen som tilfeldigvis vet om den har et annet navn på norsk? Evt om den er å få kjøpt i Norge? Jeg har sett igjennom stort sett alle nettbutikker på nettet..av de norske..som jeg vet om da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå