CarinaE Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Er mulig jeg er på helt feil sted, men jeg prøver, så får evt tråden bli flyttet... Anyway.. Jeg prøver å logge meg inn på kundeservice på online.no. Før jeg logger meg inn står det følgende: Første gang du benytter tjenesten vil du få en melding som spør om du ønsker å installere en Java-applet. Dette er en liten programsnutt som er nødvendig for å starte tjenesten gjennom nettleseren. Du må her svare Ja for å kunne gå videre. Men når jeg trykker på "logg inn", så åpner vinduet seg, men det skjer ingen ting..Er bare en sånn rute med et rødt kryss oppe i venstre hjørne. Noen som kan hjelpe meg litt med hva jeg kan gjøre for å få ordnet den Java appleten? Legger med en link, så kan dere evt prøve selv... Kundeservice På forhånd takk Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Takk for hjelpen, nå er det i orden. Jeg var på java.com, men var ikke sikker på om det var det jeg skulle laste ned... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Det du kunne gjort var å laste ned Java plattform, så har du en kodepakke på pc'en din som tar seg av java applets på web. Smart, ikke sant? Du kan også besøke denne linken, så slipper du å lete deg frem om du er usikker. Java plattform Endret 28. april 2004 av andylove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå