Gå til innhold

Norske servere - UT 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*notere ned IP*

Jeg trenger også servere til ut2k4, jeg har nettopp kjøpt det, så jeg håper det blir flere norske servere etter hvert....

By the way, på microplex.no, de tilbyr spillservere, visst dere finner frem tråded om spillservere på forumet deres, så kan dere legge inn ønske om ut2k4 server (noe som jeg selv har gjort) så får vi håpe de setter opp en!

Lenke til kommentar
*notere ned IP*

Notater forsvinner. Bruk HLSW. :thumbup:

vi har jo ASE og ingame browsern i UT2004 der kan man jo ha favoritter... :roll:

Det er ikke alle, inkludert meg, som tenker "å, nå skal jeg spille unreal samma pokkern" og setter seg i favoritt-menyen og venter på ledig plass. Det er litt lettere å sitte med HLSW (eller all seing eye som også er bra) mens man er i windows med irc, hardware forum og diverse andre ting oppe mens man venter på plass..

Get it? " :roll: "

Lenke til kommentar
*notere ned IP*

Notater forsvinner. Bruk HLSW. :thumbup:

Det var like før jeg la meg, så jeg gidder ikke laste ned hlsw og stresse med å legge den inn der da... jeg lager heller et fint lite notat med det perfekte programmet Stickies, så jeg har notet liggende på skrivebordet dagen etterpå, så jeg da kan legge det inn i ut eller hlsw for den sags skyld :)

Lenke til kommentar

Vi har fått opp en server til:

Battlefield.no UT2004 #1 Onslaught

IP: 129.241.10.36

DNS: theodora.battlefield.no:7777

Spilltype: Onslaught

Battlefield.no UT2004 #2 Ons 2on2

IP: dynamisk

DNS: stephanie.battlefield.no:7777

Spilltype: Onslaught

Den siste står opp med boter som viker plassen når det kommer spillere.

God Påske alle sammen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...