Stor Oddnoga Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Impuls? Det koster jo perkele meg nesten 3 laken! Jepp. Hadde aldri gitt nesten tre laken hadde jeg begynt å tenke over prisen. Hehe. Men, jeg angrer ikke. Elsker dette tastaturet. Problemet nå er at jeg har lagt listen litt høyt for fremtidige tastatur-kjøp. hehe Hehe, ja. Lurer på åssen tastatur du kjøper neste gang du skal "oppgradere"... Ja, det var det da. Hehe. Det kommer nok et nytt diNovo etterhvert. Får se hvordan form det jeg har er i da. Er ekstremt nøye med det. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Idah0 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Det må nok bli dette: Kossn tastatur er det? LAIK IT! Endret 18. april 2004 av Idah0 Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det er seff et Tactile Pro Keyboard fra Apple Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Bare 13 år gammelt nå... Mmm... Tandberg Data Himmel og helsike. Det der så herlig triveligt og analogt ut... En ting bare, åssen tastaturteknologi er det i det der? Mekanisk eller sånn som på vanlige nyere tastatur? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ingen slår servertastaturet mitt Med mousepad og magnetleser Enste jeg mangler er et kort jeg kan bruke til å trekke i slotten for å identifisere. Hehe, det der så også litt ok ut, hvor fikk du fatt på det da og til hvor mange tusen? Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hmm logitech classic er digg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er det nevnt allerede? Det heter for pokker ikke "hvem tastatur"! Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Er det nevnt allerede? Det heter for pokker ikke "hvem tastatur"! jo... Her gjør det det Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 If it works, don't fix it. det tastaturet er morsomt, er det sånn som jeg hadde før? Står det cherry eller noe under det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå