Gå til innhold

Det tøffeste tastaturet?

stian123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som vet om et slikt delt/ergonomisk tastatur som passer til logitech MX900?

jeg har nemlig lyst på begge deler..

Hmm et Logitech delt tastatur passer jo bra, men de selges nok ikke seperat er jeg redd.

Du kan jo kjøpe en pakkeløsning (Logitech Desktop Comfort) og selge den musen som følger med etterpå heh

edit:

Har forresten samme tastatur/mus pakke som M4rTiN

men det tastaturet passer vel ikke til MX900?

for MX900 er jo bluetooth, og er ikke det tastaturet med radiofrekvens?

jeg føler liksom at det blir litt... ...dumt.. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har et godt gammalt ergoforce key tronic. Beste tastaturet som finnes! Det eneste som er litt synd er at lysa som som indikerer om caps lock er på funker ikke så bra lenger..... :(

Men så sinnsykt mye bank det tastaturet har tålt. 3 år med cs agresjon, det er ikke mange tastaturer som tåler det....

Edit: Leif

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar
Nikkor da.. Prøvd og snike seg bort ved og edite posten sin, men jeg har quotet den :p

Men nå går vi tilbake til topic?

Jeg har et kult, kjempe gammelt, sikkert 7-8år gammelt tastatur fra Olivetti. Det er grått og hvitt, og uten windows tastene! :love:

Har du bilde? Jeg tro nemlig jeg har make (ja, det er i bruk, jeg sitter og skriver på det no). Herlige taster forresten... ;)

Lenke til kommentar

Ingen slår servertastaturet mitt :D

pcpostp.jpg

Med mousepad og magnetleser :p

Enste jeg mangler er et kort jeg kan bruke til å trekke i slotten for å identifisere.

(minibank kort, wingskort o.l. fungerte ikke så bra da de kodene inneholdt tegn og mellomrom, noe som Windows ikke var så glad i .)

Lenke til kommentar
Jeg har et godt gammalt ergoforce key tronic. Beste tastaturet som finnes! Det eneste som er litt synd er at lysa som som indikerer om caps lock er på funker ikke så bra lenger..... :(

Men så sinnsykt mye bank det tastaturet har tålt. 3 år med cs agresjon, det er ikke mange tastaturer som tåler det....

Edit: Leif

Ja de tåler veldig mye..... men det er litt for "harde" knapper for meg....

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd noen tastatur som jeg synes er bedre enn compaq tastaturet mitt. Knappene er passe responsive, det kommer en behagelig lyd når man trykker, og det tar liten plass i forhold til de andre med masse ekstraknapper osv. Kan dog ikke nekte for at logitech tastaturet noen poster over ser steike rått ut.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke kjøpe for dyre tastaturer. Jeg har et greit logitech tastatur, kosta 300 nytt. Det er i dyreste laget for meg.

Grunnen til at jeg ikke gidder kjøpe dyre er at tastatura mine ofte blir nedgria med div. matrester og drikkevarer. Har en knapp som fikk Bawls over seg, en F-tastelås knapp sak. Denn er nå rimelig vannskelig å få trykkt. Defor er det liten vits i å kjøpe dyre fanye tastatur, for meg.

Lenke til kommentar
Impuls? Det koster jo perkele meg nesten 3 laken!

Jepp. Hadde aldri gitt nesten tre laken hadde jeg begynt å tenke over prisen. Hehe. Men, jeg angrer ikke. Elsker dette tastaturet. Problemet nå er at jeg har lagt listen litt høyt for fremtidige tastatur-kjøp. hehe

Hehe, ja. Lurer på åssen tastatur du kjøper neste gang du skal "oppgradere"... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...