Gå til innhold

Det tøffeste tastaturet?

stian123

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? Kunne aldri tenkt meg ledning på tastaturet når jeg kan slippe.

for oss som maks flytter tastaturet ca 5cm, if ever, hvorfor gidde å bry seg med det ekstra stresset med batteri?

det hele har jo med behov å gjøre om du liker trådløst eller ikke vil jeg si

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor det? Kunne aldri tenkt meg ledning på tastaturet når jeg kan slippe.

for oss som maks flytter tastaturet ca 5cm, if ever, hvorfor gidde å bry seg med det ekstra stresset med batteri?

det hele har jo med behov å gjøre om du liker trådløst eller ikke vil jeg si

Sant nok. Liker å ha tastaturet på fanget. Genialt å slippe ledning da. Batteri skifter man en gang hvert jubelår, så det ser jeg ikke på som noe negativt. Har råd til et par batterier i ny og ne. ;)

Lenke til kommentar
Hva er best? Trådløst eller ikke?Hører att trådløst ikke er lurt på LAN..stemmer det? ;)

Best med 100Mbit, funker ok med Lan også, visst antennen/mottakeren ikke er så langt uanna.

Jeg tror han sikter til 'trådløst tastatur' ikke nettverk.

Neida, det fungerer aldeles utmerket med trådløsemus og -tastatur på dataparty.

Tastaturet blir somregel 'låst' til en mottaker. Ikke alle tastatur gjør dette, men de fleste.

Lenke til kommentar

Nikkor da.. Prøvd og snike seg bort ved og edite posten sin, men jeg har quotet den :p

Men nå går vi tilbake til topic?

Jeg har et kult, kjempe gammelt, sikkert 7-8år gammelt tastatur fra Olivetti. Det er grått og hvitt, og uten windows tastene! :love:

Lenke til kommentar

Hvorfor må alle ny tastatur ha den jævla 'windows-knappen' ?!

Det er jo så ekkelt å kommeborti den knappen når man spiller spill og sånt.. Derfor har man byttet tilbake til sånne eldgamle tastatur :D

Skal jeg absolut få opp startmenyen uten og trykke på den med musa, så trykker jeg bare ctrl+esc , ikke noe problem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...