Gå til innhold

Det tøffeste tastaturet?

stian123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billige tastaturer er for meg best. I hvertfall om jeg skal bruke de når jeg spiller.

Forrige tastatur måtte pensjoneres da spacetasten "plutselig" begynte å fuske.

Det "nye" har jeg enda, men spacetasten på det og er fux0red. Tastaturet hadde sånne lame ekstra taster som slåra v pc'en og annet ghey, så jeg bruker en av de som spacetast :D

Syns 100-200 spenn er nok for et tastatur :yes:

Lenke til kommentar
Billige tastaturer er for meg best. I hvertfall om jeg skal bruke de når jeg spiller.

Forrige tastatur måtte pensjoneres da spacetasten "plutselig" begynte å fuske.

Det "nye" har jeg enda, men spacetasten på det og er fux0red. Tastaturet hadde sånne lame ekstra taster som slåra v pc'en og annet ghey, så jeg bruker en av de som spacetast :D

Syns 100-200 spenn er nok for et tastatur :yes:

Gjett om l2c spiller Counter-Strike da!!!!

Lenke til kommentar
Gjett om l2c spiller Counter-Strike da!!!!

Var nok CS som tok mest knekken på gamle tastaturet ja, men DiabloII har også gjort sitt der i gården :D

Må jo la det gå ut over tastaturet though, etter at mousewheel'et på forrige musa hang seg opp, og jeg brukte ca. 500 spenn på ny, har jeg ikke råd til å føkke den musa også... :blush:

Lenke til kommentar
noen som vet om et slikt delt/ergonomisk tastatur som passer til logitech MX900?

jeg har nemlig lyst på begge deler..

Hmm et Logitech delt tastatur passer jo bra, men de selges nok ikke seperat er jeg redd.

Du kan jo kjøpe en pakkeløsning (Logitech Desktop Comfort) og selge den musen som følger med etterpå heh

edit:

Har forresten samme tastatur/mus pakke som M4rTiN

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...