b-real Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Delt tastatur eier dere alle. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Delt tastatur eier dere alle. OOOO yes, sverger ved ergonomisk tastatur....... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 http://www.b-real.net/pixs/stuff/100_4823.jpg Delt tastatur eier dere alle. Smaken er som tastaturet...Det er delt Synes mitt er stas jeg da Lenke til kommentar
RIP Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det ingen andre enn meg som liker de gode gamle ergoforce keyboardene til keytronic? Det må jo være verdens mest solide og deligste keyboard! Lenke til kommentar
l2c Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Billige tastaturer er for meg best. I hvertfall om jeg skal bruke de når jeg spiller. Forrige tastatur måtte pensjoneres da spacetasten "plutselig" begynte å fuske. Det "nye" har jeg enda, men spacetasten på det og er fux0red. Tastaturet hadde sånne lame ekstra taster som slåra v pc'en og annet ghey, så jeg bruker en av de som spacetast Syns 100-200 spenn er nok for et tastatur Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Billige tastaturer er for meg best. I hvertfall om jeg skal bruke de når jeg spiller.Forrige tastatur måtte pensjoneres da spacetasten "plutselig" begynte å fuske. Det "nye" har jeg enda, men spacetasten på det og er fux0red. Tastaturet hadde sånne lame ekstra taster som slåra v pc'en og annet ghey, så jeg bruker en av de som spacetast Syns 100-200 spenn er nok for et tastatur Gjett om l2c spiller Counter-Strike da!!!! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det ingen andre enn meg som liker de gode gamle ergoforce keyboardene til keytronic?Det må jo være verdens mest solide og deligste keyboard! I second that! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Liker dette jeg gammelt compaq tastatur med sikkert to brød og en halv pizza nediblandt tastene Og ja KeyTronic funker fint de og Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 noen som vet om et slikt delt/ergonomisk tastatur som passer til logitech MX900? jeg har nemlig lyst på begge deler.. Lenke til kommentar
l2c Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Gjett om l2c spiller Counter-Strike da!!!! Var nok CS som tok mest knekken på gamle tastaturet ja, men DiabloII har også gjort sitt der i gården Må jo la det gå ut over tastaturet though, etter at mousewheel'et på forrige musa hang seg opp, og jeg brukte ca. 500 spenn på ny, har jeg ikke råd til å føkke den musa også... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dette har jeg. Det følger med en mus som matcher fint. Trådløst! Hah, det har jeg _med_ tråd. Det er best med ledninger azz. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvorfor det? Kunne aldri tenkt meg ledning på tastaturet når jeg kan slippe. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvorfor det? Kunne aldri tenkt meg ledning på tastaturet når jeg kan slippe. LITT kjipt å bytte batterier hele tiden... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 To batterier hver tredje eller fjerde måned? Helt kurant, det.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 jeg kjøpte mitt mx-desktop tastatur (trådløst) i mai i fjor. Har ennå ikke oppøevd dårlig batteri på det.... Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Bare 13 år gammelt nå... Mmm... Tandberg Data Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) noen som vet om et slikt delt/ergonomisk tastatur som passer til logitech MX900? jeg har nemlig lyst på begge deler.. Hmm et Logitech delt tastatur passer jo bra, men de selges nok ikke seperat er jeg redd. Du kan jo kjøpe en pakkeløsning (Logitech Desktop Comfort) og selge den musen som følger med etterpå heh edit: Har forresten samme tastatur/mus pakke som M4rTiN Endret 3. april 2004 av SBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå