Carnifex Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 har kjørt CWShredder en del ganger nå ja :-Dmen den finner ingenting det er UTROLIG irriterende med den isearch.... når jeg startet IE nå så hadde den gjort hjemmesiden til Isearch som min hjemmeside Oppdaterte du den? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Jepp.... funket ikke noe bedre... Lenke til kommentar
CD Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Prøv denne SpyBot Search and Destroy Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hei, jeg brukte noe som tidligere het regcleaner til å avinstallere toolbarer som dukket opp men det programmet er visstnok gått ut, tror det heter jv6 powertools og er ikke freeware lenger Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 hvis du ser hva folk har skrevet hadde du ikke trengt å skrive det du skrev nå CD Det har blitt foreslått flere ganger før, og så skrev jeg : "Jeg har prøvd alt".... Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det første man bær gjøre ved etv. spyware e å forsøke å avinstallere det fra kontrollpanelet. Deretter finn frem til mappen programmet lå (programfiler/files) og fjern den fysisk for alt drit. Deretter kjører du AdAware og fjerner den. Dersom Adaware finner en fil den ikke har lov til å slette, vil den foreslå at du restarter maskinen. Da vil adaware starte før de fleste bakgrunnsprogram ved oppstart og fjerne saken (det nyeste adaware kan gjøre dette). I krisetilfelle kan man jo alltids grave litt i registeret og slette evt info om toolbarem du måtte finne. brsseb Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 For akkurat ISearch finnes DENNE linken som fører til programmet som fjerner ISearch. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 TUSEN TUSEN TAKK NMI on XTC DEn er fjernet..... Lenke til kommentar
LordAndy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Bare lurer, er det noen som eventuelt har noen negative erfaringer med noen av de adware/spyware fjerne programmene som er nevnt nå ? Eventuelt om noen har erfart at de ikke gjør jobben sin skikkelig? Lenke til kommentar
reybr Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 En eldre versjon av Ad-Aware har en tendens til å lage krøll på Winsock filene dine hvis du fjerner et spyware program (husker ikke hvilken). Men dette skal være rettet opp i nyere versjoner Ellers så er det sånn at du bør ihvertfall ha tre stk (AD-Aware, Spybot og CWShredder), da ingen av de tar alt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Dette er et programvarespørsmål - ikke hardware. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå