Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk plutselig en toolbar, som heter isearch.... får ikke fjernet den :dontgetit: !!!

Den er Jæ**ig irriterende, fordi hvis jeg skal laste ned noe så åpner ikke det vinduet, som jeg velger hvor den filen jeg vil ha skal lagres....

Dette høres ut som spyware/malware type ting. Du kan jo laste ned Adaware, Search & Destroy og CWShredder. En av disse eller alle disse tar nok denne. Når det gjelder slike toolbars har jeg gode erfaringer med CWShredder.exe. Liten grei fil som tar mye rart.

:Edit AdAware (www.lavasoft.de)

CWShredder.exe finner du ved å søke på google og det gjør du nok med Search & Destroy og, husker ikke url til den men kanskje noen andre har den?

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Opera er din venn. Lær deg å bruke Opera først som sist - Du kommer aldri til å se deg tilbake

Det var da ensidig uttalelse fra din side. Det kan jo være grunner til at han må bruke IE.

En annen ting er jo at jo flere som bruker Opera, jo snarere kommer det spyware og slikt til den.

Livet er en runddans, det som i det ene øyeblikket er det beste, vil etter hvert bli det verste.

Lenke til kommentar
skjønte du ikke hva jeg skrev sINNsRO  :hmm:

Hvis det er et program så MÅ jeg ha navnet på programmet sånn at jeg kan laste det ned(ikke en side om hvor jeg kan finne det) ..... skjønte du det nå????

Hmm... Forsøkte du CWShredder.exe da? Finner den med google..

:Edit Den er faktisk ganske så bra og sikter direkte inn mot slike ting som dette..

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
I found the little basterd spy.... men når jeg skal slette den så kommer det en melding om at jeg ikke har tilgang til den eller noe sånt.... finnest det noen program for å slette filer, selv om de ikke vil?

:dontgetit:

Hva hvis du logger deg inn som administrator, kanskje du klarer det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...