Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN finner ikke kontaktlisten

Anbefalte innlegg

Noen som vet åssen man kan fikse dette? Står at jeg skal prøve igjen senere, men har ventet rimelig lenge allerede, og ingenting funker ennå. Den nekter å logge på med den ene kontoen, må bruke en annen konto for å kunne bruke msn, men da funker det helt ok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også fått denne meldingen noen ganger i det siste.. Men for meg forsvant det av seg selv.. Men jeg skjønner ikke helt hvordan det skal virke på en konto og ikke på en annen da.. Har du organisert kontaktene på en spesiell måte? Satt opp med å organisere etter gruppe og online/offline? Det var da jeg fikk disse litt merkelige meldingene. Kan jo ha vært en tilfeldighet da.. :ermm:

Lenke til kommentar
har den noen ganger på sortert etter online/offline og noen ganger etter klasse... Men har aldri fått denne meldingen før. Hvordan kan man fikse på det egentlig? er det noe man kan gjøre med selve msn programmet?

Jeg vet ærlig talt ikke. For meg løste det seg av seg selv. Jeg hadde en dag med mye problemer så var det borte. Har du MSN 6.1?

Lenke til kommentar

på skolen etter at den stygge proxyen kom på plass, måtte jeg lukke MSN helt, for å så åpne det igjen, da fikk jeg ned kontakt-lista..

Har jo pcen og msn på/oppe hele tiden, så det kan ha bare vært sånn det var for meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...