albe Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg lurte på om jeg skulle putte inn litt reklame for å få litt inntekter på web-sida mi. Jeg regner ikke med å bli rik, for jeg har ikke voldsomt trafikk der, men kanskje sida kan finansiere seg selv. Jeg har tittet litt på tradedoubler. Har noen erfaringer med disse? Jeg ønsker relativt diskrete reklamer (litt mindre prangende enn på hw.no ), og ønsker mulighet til å tilpasse reklamene til å passe best mulig for de som besøker siden. Eller finnes det andre, kanskje bedre løsninger enn tradedoubler? Lenke til kommentar
Tech1 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Har hatt TradeDoubler på sida mi i årevis (nåja, 2-3 år). Har aldri fått noe tilbake der... Tror nok at du må ut og selge reklamen på "gamlemåten" hvis du vil tjene noe på det Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 En venn av meg påstår at www.directmedia.no funker. Men etter at jeg meldte meg på der (via junkmailen min), har jeg ikke fått en eneste mail...så.... litt tvilsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå