Christopher Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei! Jeg kjøpte nettop dette kortet for 400 NOK: ATI Radeon Vivo 64 mb ddr u/tv-ut (OEM). Jeg vil gjærne ha noen synspunkter på dette kjøpet. Gjerne linker, erfaringer osv. Takker Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 Ingen som har noe å si om dette kortet? Samenligninger osv? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 er ikkje så gale kjøp det for 400,- det skal vere eit godt kort, men det er ikkje akurat nytt, og heller ikkje blandt dei raskeste Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 Er det ingen som har noen synspunkter, erfaringer osv? please? Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Ja, jeg har erfaring! Jeg har dette kortete! Storfornøyd! Dog, retailversjon, kan være noen forsjeller her. Men, for 400.- er dette et meget bra kjøp! Ser fortsatt webshopper som prøver å selge disse for 2.800.-! Helt sykt... men, men. Du burde sjekke http://www.rage3d.com regelmessig for nye drivere o.l. Ville også prøvd Radeonator (radeonator.cjb.net). Sjekke om det går an å klokke det kortet du har, og tweake kortet da selvfølgelig, få maks ytelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå