wmdatafan Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei, Jeg skal lage en ny hjemmeside for "Downsforeningen". Derfor trenger jeg en header. Kan noen være meget vennlige å lage det til meg? Headeren skal matche farger som #8B864E, #CDC673, #FFFACD, #EEE9BF, #CDC9A5 og en touch av #ADD8E6. Håper på raskt svar Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) #8B864E#CDC673 #FFFACD #EEE9BF #CDC9A5 touch av #ADD8E6 ^^ fargene. Let's see! Kan jo prøve meg, om jeg har tid. Men ærlig talt; du er bestilt (?) til å lage en hjemmeside. Er du ikke da hyret for å lage header også? EDIT: Mange farger. Stygge farger. Endret 31. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Om det er gratisarbeid så er det ikke noe åroblem, så jeg håper du ikke ber om at noen her skal lage en header til en side du får betalt for... (Sikkert det dunis prøvde å si, men jeg sier det med litt klarere tale) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) (Sikkert det dunis prøvde å si, men jeg sier det med litt klarere tale) Bekrefet! *gjemme seg i et hjørne og syne at jeg er dårlig å fremme mine meninger* [/OT] Endret 31. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå