beh Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Bilder fra Polar Party admins på CeBIT 04 Tur http://bilder.polarparty.net/CeBIT/2004/ Lenke til kommentar
romiana Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Så ikke ATI sin kosekrok på noen av bildene! Hva sikter du til? Standen til ATI? Det er i alle fall ett bilde fra standen til ATI nederst på første side. Endret 31. mars 2004 av romiana Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Så ikke ATI sin kosekrok på noen av bildene! Verken ATi eller nVIdia sine stander var noe å juble over, faktiskt var høydepunktet på ati sin stand en maskin hvor de demonstrerte sin 3 skjermsløsning(2 på skjermkort + en på hovedkort) som ikke fungerte nVidia sin stand var hakket bedre da de hadde en tøff "robotdrakt" som overførte bevegeelser til datamaskinen. De beste "skjermkortstandene" tilhørste definitivt partnerene til ati og nvidia, eneste grunn til og besøke ati og nvidia var for å få tak i stampel/klistremerke(for å få tak i gratis skjermkort o.l.) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Fikk aldri prøvd de bussene jeg. Gikk meg i hjel den siste dagen vi var der. Aldri vært så sliten i beina. Det var utulig mye på den messa. Vis du har vært på TG og syns det er stor så blir TG som en pølsebod på cebit. Edit: en skriveleif Endret 31. mars 2004 av Bøgge Bakken Lenke til kommentar
atrax Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg var på expo2000, det var på samme messeområdet såvidt jeg vet, så jeg vet hvor enormt det er. Lurer på om jeg skal unne meg en tur til CeBIT neste gang... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Oohh det der så gøyt ut. Tenk å gå rundt med så mye hi tech hardware rundt deg da. Kem fikk seg gratis skjermkort? Lenke til kommentar
radix Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 For å være litt grei mot "svetteflekken" arbeidet hun bra for svetten. Var selv på CeBit i fjor, og der var det *varmt*. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Litt "vel" godt forklart på nokre av bildene. Alle ser jo at den eine prosjektøren var stor, og me hadde sikkert funne menneske som gjemte seg bak i bilete til å samenligna med. Lenke til kommentar
Idah0 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 jeg var på messa andre dagen. det er det største messeområde jeg har sett i mitt liv. noen som veit kor stort det var?! Lenke til kommentar
romiana Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 jeg var på messa andre dagen. det er det største messeområde jeg har sett i mitt liv. noen som veit kor stort det var?! Messen har vel rundt 500 000 kvm utstillingsplass, men det er "bare" 350 000 kvm som benyttes på CeBIT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå