romiana Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Bilder fra CeBIT Vi hadde vi ikke så god tid på CeBIT i år, men det ble noen bilder likevel. Til alle dere som ikke har vært på CeBIT: Her kan dere få en følelse av hva dere har gått glipp av. For oss andre blir det en liten mimring over store opplevelser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Bilder fra NITH sin tur til CeBIT, undertegnede er fotografert på linken til siden willersud.no... f.eks her... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det var mye fint på messen ja. Skulle likt å vært der. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hadde vært koz å vært der Det var faktisk koz å vere der Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Og det derre var bare en liten del av kaken...Hadde nok føltes litt overveldende å være der, kanskje få seg gratis 3D-kort og snax. Kult! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) De andre gutta på gruppa mi prøvde å få med seg så mange give-aways som mulig, men det kuleste de fikk var et par blå WinXP "sol"briller som du kunne rulle sammen, lol... De hadde også en ekstra pose kun for å samle på andre poser, hehe. Personlig så gadd jeg ikke å samle noe særlig, tok kun med meg en brosjyre fra swedix, et svenskt firma som laget tastatur, mus og LCD skjermer i ekte tre, syykt! Altså selve LCD skjermen var ikke av tre, men ramma rundt for de som ikke skjønte det... EDIT: Det var visst også forbudt å selge produkter på messen, litt kjipt... Endret 31. mars 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Du kunne har spart meg om svetteflekken under armen på hun grønne kjerringen... jukk Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Vaio: Var det ment til meg? I så fall: hva, hvem, hvor? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Du kunne har spart meg om svetteflekken under armen på hun grønne kjerringen... jukk Ekkelt Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Vaio: Var det ment til meg? I så fall: hva, hvem, hvor? Han mente nok til hw...leste du artikkelen... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Ah, dere mener hun på side 6 i hw.no sin artikkel? Sikker på at det er en sexy svettering og ikke en skygge? EDIT. Mr Devil: leste artikkelen, hadde bare glemt hu dama... Endret 31. mars 2004 av schmelck Lenke til kommentar
z10an Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hehe.... jeg skal finne en plass å legge ut bilder snart . Var ganske bra og vær der men som sagt bussene var et must! Hadde jevlig vondt i beina etterpå!! hihi Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi klarte hele messa fra klokken 10.00 - 17.00, sa oss ned en gang... Ingen busser... Trodde beina skulle dø etterpå... hehe Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hu grønne kjerringa var stygg, svette eller ei Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Utrolig å mye som jeg faktisk ikke fikk med meg, 2 dager der var alltfor lite. Satser på flere dager neste år. Det var visst også forbudt å selge produkter på messen, litt kjipt... Det var da folk som selge ting på messa, og ja, jeg snakker om pc'r. Var noen minipc'r til 300,- EURO bl.a. Men dog så er det vel ikke førsteprioritet til de som stiller ut og selge der og da. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Civilix: Vi fikk nemlig beskjed om at det ikke ville foregå noe kjøp/salg på messen fordi det var forbudt... Skulle da trodd at et par av fabrikantene sikkert kunne fått unna ganske mange varer, spesielt av nyheter til messe pris hvis de hadde fått lov... Men var det bare mini pc'er til salgs? Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 kjøleren på prescott var liten.... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 kjøleren på prescott var liten.... hehe... Heldige j***** som var dær.! vil åsså... Så ikke ATI sin kosekrok på noen av bildene! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Civilix: Vi fikk nemlig beskjed om at det ikke ville foregå noe kjøp/salg på messen fordi det var forbudt... Skulle da trodd at et par av fabrikantene sikkert kunne fått unna ganske mange varer, spesielt av nyheter til messe pris hvis de hadde fått lov... Men var det bare mini pc'er til salgs? Var bare noen minipc'r, usb-disker og mp3-spillere som jeg så pris på, men det var da også veldig mange som hadde altfor mange av ett produkt til at de bare skulle vise det fram. Men det kan jo være at det i utgangspunktet ikke er lov og selge ting på cebit, egentlig ganske logisk når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå