knatten Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har tenkt å bruke i underkant av 1000,- på hodetelefoner. De skal brukes til enkel studiobruk, samt å høre på musikk i lengre perioder. Har fått et veldig godt tilbud på Philips SBC HP1000, som normalt koster 12-1300. Har hørt på dem, og synes det er god lyd i dem, samt at de er behagelige å ha på. De ser helt fjerne ut, men det er ikke så farlig. Er det noen som har noen erfaring med disse? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Har dem jeg! Kjøpte dem på Siba til 1099kr (var feilpriset). Koster egentlig 1600kr. De er meget gode på dypbass, og diskant! Kan spille delvis høyt med dem også (men ikke slik at du får vondt i ørene)! Er meget behagelige å ha på hodet! Du får ikke vondt av å ha dem på hodet for lenge, det blir mer som om du glemmer dem. Følger med lang ledning, noe som kan være greit! De sitter også godt på hodet! Tåler mye gjør de også (har mistet dem på gulvet ett par ganger) Er absolutt til å anbefale! Noe mer du vil vite, så er det bare og spør Er ingen minus med headsettet syntes jeg. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Takker for svar! Har hørt på dem selv også, de virker veldig bra, ville bare høre fra noen andre også, som kanskje har mer greie på ting enn meg. Går vel for dem, siden jeg får dem til under 1000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå