lysbryter Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 På http://www.thinkgeek.com/stuff/fun-stuff/5991.shtml ser du et kjøleskap for PC/bil etc. Veldig nerdete da... Men her jeg sitter på TG så gjør ikke det noe... :wink: Men det koster jo nesten 80 dollar, og det er jo en del. Så jeg lurer rett og slett på¨om det går an å få tak i annet steds? F.eks. Clas Olsson eller noe? Lenke til kommentar
svas Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei! Jeg sitter nå på GS og her er det en som har det kjøleskapet. Broren hans har kjøpt det. Gjennom Coka Cola... Kun noen få hundre kroner! Tarant|no Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Borf Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 biltema selger slike små kjøleskap beregna for bil (12V) eller så kan du se i den lokale bilrekvisit forhandlaren, er litt dyrere enn biltema Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Quote: On 2002-03-29 13:04, Hidden skrev:Får du kjøpt det via siten til CC?! Har sjekket og lett men ikke funnet noen steder å kjøpe de utrolig tøffe produktene! Hadde vært så kult å brukt det som ølskap på rommet, så slipper jeg å gå så langt når jeg spiller online "Bare noen få hundre", kan du si noe mer bestemt? Både jeg og fler jeg kjenner er interessert i det.Hidden var under sommer kampanjen til cola i fjor! du måtte ha 50(1/2l. = 1p) cola poeng og måtte i tillegg betale ca. 700kr. fåes ikke nå lenger Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 (endret) npe Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Quote: On 2002-03-29 18:10, Borf skrev:biltema selger slike små kjøleskap beregna for bil (12V)eller så kan du se i den lokale bilrekvisit forhandlaren, er litt dyrere enn biltema Jeg var på biltema.no , men var ikke kar om å finne det kjøleskapet. :smile: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Dersom du/dere legger mer penger i et kjøleskap, så kan kanskje dette passe: http://www.elkjop.no/CE17624.html Kløleskapet har hjul slik at det er lett å flytte på det . Hvis man ikke vil legge mye penger i et kjøleskap, så kan man jo legge turen innom en bruktsjappe eller et loppemarked. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg kjøpte et sånt whirlpool-skap på elkjøp når dem hadde tilbud. 1450 kroner kosta det, og tar ikke så store plassen. Får MYE brus inni der... Hva med bare en kjøleboks til bil med en 12-230v adapter. Det burde jo ikke koste så mye... ps. det coca-cola-greiene var jo landeveisrøveri. (Kjøp Cola for 500 kroner, og få lov å kjøpe et kjøleskap med plass til 6 halvlitere for 700,-) bertie Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg kan ikke finne noe tilsvarende noe sted... Verken hos biltema eller clasohlson.no... :/ Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Det kan godt være at de ikke har det på Biltema eller Clasohlsson, men hvis du stikker innom en butikk som selger båtutstyr, så finner du helt sikkert hva du leter etter. Men ulempen her er at prisen ofte blir høyere enn man hadde tenkt seg. Frystboksene/kjøleskapene er små, men så er de ganske dyre også. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Søppelplassen er billigere enn noen båtbutikk. Bytt motor på en gammel Electrolux, så har du kansche t.o.m et lite fryseskap til vannkjølingsradiatoren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå