Gå til innhold

Kjøleskap for PC...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-29 13:04, Hidden skrev:

Får du kjøpt det via siten til CC?! Har sjekket og lett men ikke funnet noen steder å kjøpe de utrolig tøffe produktene! Hadde vært så kult å brukt det som ølskap på rommet, så slipper jeg å gå så langt når jeg spiller online
:grin:

"Bare noen få hundre", kan du si noe mer bestemt? Både jeg og fler jeg kjenner er interessert i det.

Hidden

var under sommer kampanjen til cola i fjor! du måtte ha 50(1/2l. = 1p) cola poeng og måtte i tillegg betale ca. 700kr. fåes ikke nå lenger

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-29 18:10, Borf skrev:

biltema selger slike små kjøleskap beregna for bil (12V)

eller så kan du se i den lokale bilrekvisit forhandlaren, er litt dyrere enn biltema

Jeg var på biltema.no , men var ikke kar om å finne det kjøleskapet. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et sånt whirlpool-skap på elkjøp når dem hadde tilbud.

1450 kroner kosta det, og tar ikke så store plassen. Får MYE brus inni der...

Hva med bare en kjøleboks til bil med en 12-230v adapter. Det burde jo ikke koste så mye...

ps. det coca-cola-greiene var jo landeveisrøveri. (Kjøp Cola for 500 kroner, og få lov å kjøpe et kjøleskap med plass til 6 halvlitere for 700,-)

bertie

Lenke til kommentar

Det kan godt være at de ikke har det på Biltema eller Clasohlsson, men hvis du stikker innom en butikk som selger båtutstyr, så finner du helt sikkert hva du leter etter. Men ulempen her er at prisen ofte blir høyere enn man hadde tenkt seg.

Frystboksene/kjøleskapene er små, men så er de ganske dyre også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...