informasjon Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hei Er det noen som vet hvor jeg kan finne en innføring i bruk av database, og evt ferdige script så jeg slipper å skape alt fra bunnen av... Jeg har publisert en haug med bilder, og jeg har på følelsen av at det hele kan gjøres mye enklere med bruk av databaser. For per i dag publiserer jeg én html-side per bilde... Jeg har domenet mitt hos bkmedia.no, og der er det bl.a. støtte for PHP og MySQL database Takknemlig for svar (som alltid) K Endret 31. mars 2004 av informasjon Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ligger domenet ditt på en IIS-server kan du bruke Acces som database. men denne er litt treg og bør ikke brukes hvis du satser på å få mange besøkende til siden din. (de som hoster siden din skal kunne stille opp med database). et bedre alternativ er om du bruker ms sql 2000 eller mysql... hør først med de som hoster siden hva de tilbyr av slik... så kan du starte med å besøke hjemmesiden til databasen(de som har laget databasen... det pleier å være endel info om bruk av databasen der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå