RES Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg skal ha et nytt kabinett, ønsker er: - FW & USB i front - Stille - Ikke for stort, men stort nok til 4x5 1/4 - Pent utseende (ikke neon-flashy) og mulighet til å ha cd/dvd dekser i samme finish, evt en dør. - helst under 1000,- inkl stømforsyning. Jeg har sett på disse: Chieftec BX Tower m/dør Sort Kabinett m/360W BX-03B-B-B P4 / AMD Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sølv Kabinett m/360W MX-01SL-D-U USB/1394 Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort Kabinett m/360W DX-01B-D-U m/USB/FW Usikker på om USB & FW er i front, og er det egentlig noen forskjell på disse kabinettene?? Har også sett på dette: AOpen H500B Midi Tower kabinett Silver , men er redd for at det er for lite. Noen som kan anbefale noe eller gi andre tips? Vil handle i dag! Lenke til kommentar
DaTa[SMuRf] Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg ville ha gått for chieftec... kurrant kabbis å enkelt å modde Lenke til kommentar
RES Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Er USB&FW utgangene i front?? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ja, de nye kabinettene ligger det i front under er lite deksel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå