Opacus Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) http://www.hacker-warz.com/ Utviklet i Norge av nordmenn (ikke det at det skulle ha noe spesielt å si) - Registrer deg som programmer, hacker eller supplier - oppgrader maskin, hack andre, og join eller start opp et eget syndicate! Virker lett og bra dette her, samt mye mindre tidkrevende enn andre tilsvarende web-spill! Endret 31. mars 2004 av Opacus Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Laget profil, og da fikk jeg opp speck på begynnerpcen, men hva er poenget videre? Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg skal prøve å registrere meg nå! Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Laget profil, og da fikk jeg opp speck på begynnerpcen, men hva er poenget videre? Poenget er faktisk veldig "multiplayer" basert. Du må rekruttere folk til dine egne "hackerrekker", og velge en balanse mellom de forskjellige typene du rekrutterer. Noen er bra å hacke med... Andre skaper inntekt (alle skaper jo inntekt, men suppliers er best der). Så kan du starte et syndicate sammen med andre... Der en bygger software eller hardware factories - som virker som bonuser på alt annet du gjør... Og du lurte på poenget med spillet? Å bli best såklart! Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kan si såpass mye som jeg har erfart: I starten lønner det seg å velge "extra turns" som bonus, for så å bruke alle disse på å rekruttere folk. Viktig å bygge seg opp i starten, og sikre at en tjener penger og har mye followers til å hjelpe deg om noen skulle finne på å "hacke" deg. Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har registrert meg nå! På tide å lage et syndicate? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Du kan bli med i mitt :!: Det heter: Ole Ivars Roxor! Neida, bare tuller, tøft spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå