mrmattis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei Når jeg skal partisjonere min 120. gb harddisk med partition magic 8 får jeg feilmelding ved omstart av pc`en # 27 Cannot lock drive (Under multitaskin operating system such as Windows95, Partition Magic must lock a partition before it can safely modify it. If the harddisk contains files that are in use by another process, Partition Magic cannot lock the partition. Den avbryter dermed partisjoneringen. Noen som vet hva denne feilmeldingen skyldes ? Mvh, mrmattis Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei. Veit ikkje heilt kva det kan skyldes, men har du prøvd og partisjonere på nytt i eit annet program. Kan for eksempel sjå om du får lov i fdisk. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 tenkte jeg sku komme med et tips, når du bruker PM så gjør EN ting om gangen også apply. ellers oppstår det inniblant problemer. fullt mulig du vet dette, bare sier ifra prøvd å gjøre det i windows da? diskbehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå