firberblad Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei Jeg som sikkert mange andre har gått rundt i lykkerus etter at telenor skulle sette opp hastigheten.. Bare så synd at de ikke sa når. Ringte de i dag og da sa de i juni. Ble litt deppa, men det var vel kanskje naivt av meg å tro at det skulle skje raskt så inntil videre får jeg kose meg med 1mb linja min. PS: Jeg tar gjerne i mot tips hvis noen vet hvordan man kan "snike" seg frem i køen å få hastigheten økt før sommeren er over. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hvis du søker på forumet finner du kanskje ett lite tips om dette... gå til telenors kundeservice-chat. De som snakker med dem har som regel fått oppradering iløpet av en uke. men jeg lover ingenting! Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvis du hadde lest litt på de andre trådene hadde du kommet til denne siden : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...1160&hl=telenor Her er det masse info om de nye hastighetene til telenor "hvor, hvordan, hvorfor, osv. osv " Du kan jo også bruke HW geniale søkemotor Lykke til ! Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg ringte support, fikk 2mb linje etter 2 dager, valgte fri bruk på forbruksmåleren....bye bye kvoter og påfylling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå