tor_erik Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei! Vul bare varsle om at noen idioter har fått tak i mitt brukernavn og passord etter at jeg var inne på forumet på skolen. Det virker som om det ligger spor i nettverket på skolen, rart dette! Uansett ber jeg dere om se bort fra idiotiske meldinger som er skrevet av andre ved bruk av mitt brukernavn/passord! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvorfor ikke logge seg på og endre passord da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 QUOTE (Mr D @ 31/03/2004 : 10:51) Hvorfor ikke logge seg på og endre passord da? Kan jo det, men når man går inn på www.hw.no på en skolemaskin kommer de rett inn på brukernavnet mitt! Fy og fy! Har ikke lyst til å starte ny konto, har jo etter hvert 700+ poster! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ser ikke noen "idiotiske" innlegg fra deg jeg iallefall. Uansett er det vel bare å slette småkaken, bytte passord, og velge at dette ikke skal lagres i cachen neste gang du logger inn. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Gheez, som om antall poster har noe å si Gå å endre passord og fjern innstillingene for automatisk innlogging. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 QUOTE (PoleCat @ 31/03/2004 : 10:55) Ser ikke noen "idiotiske" innlegg fra deg jeg iallefall. Uansett er det vel bare å slette småkaken, bytte passord, og velge at dette ikke skal lagres i cachen neste gang du logger inn. Takker... Har nå skiftet passord, men finner ikke hvor jeg slår av "automatisk innlogging"... Idiotiske innlegg kommer kanskje senere, ikke vet jeg... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 QUOTE (tor_erik @ 31/03/2004 : 11:04) Har nå skiftet passord, men finner ikke hvor jeg slår av "automatisk innlogging"... Vet ikke om det kan "slåes av", men du kan bare la være å "velge" det når du logger inn. Dersom du har byttet passord (som du har) vil ikke den småkaken som allerede finnes "fungere" allikevel. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Logg av du så er saken fikset Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 31/03/2004 : 12:20) Logg av du så er saken fikset Takk, men det gjør ikke det, blir fremdeles lagret småkaker på andre maskiner. Men så hører det med til historien at jeg lusket litt rundt på kontoret i dag, og fant administratorpassordet på pulten til kontordamen. (Akkurat som sam Fischer!) Jeg logget meg på med dette, hacket meg inn på serveren på skolen, og slettet alle cookies! Case closed! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Om du ender passordet ditt, vil det ikkje vere mogleg å logge på andre plassar fra, sidan evt. cookies som er lagra på dei maskinene inneheld eit hash av ditt gamle passord, og difor vil verte gjort ugyldig med ein gong du endrar passord. Det er forresten ulovlig å "hacke" seg inn på områder slik som du gjorde, men det visste du vel. Dessuten er det ikkje hacking. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 QUOTE (kilogram @ 31/03/2004 : 21:06) Det er forresten ulovlig å "hacke" seg inn på områder slik som du gjorde, men det visste du vel. Dessuten er det ikkje hacking. Det var en nødvendig ting å gjøre der og da. Men siden det er lov til å gjøre sånne ting på skolen min dersom det er nødvendig, går det bra. Dessuten vil jeg ikke kalle det hacking, det er bare mitt uttrykk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg