tor_erik Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 I dag? Visst så. Gratulerer med dagen, Foxtrot! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Gratulerer med dagen FOxTR0t! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Gratulerer med dagen Foxtrot! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Grattis med dagen, ja! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 *Dele ut hørselsvern* *Synge* Happy birthday to you, Happy birthday to youuuuu. Happy birthday dear Foxtrot, Happy birthday to you. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tusen takk alle sammen for gratulasjonene. De varmer godt. Jeg har fått noen gratulasjoner på msn også. Jeg har bare hatt kaffebesøk idag, ønsket ikke å ha noe stort selskap. Fikk det jeg ønsket meg, en "Dremel" av mine foreldre. Clas Ohlson har denne versjonen som koster ca. 250kr og helt topp. Følger med wire også. Den er sterkere og raskere enn den originale Dremel. Fikk også en verktøyeske med masse utstyr til den.(Kabinettmodding m.m). Så fikk jeg et Verktøykasse for div. verktøy som jeg har liggende. Jeg må ikke glemme de 31 stk tulipanene som jeg fikk pr. bud av mine foreldre Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nå har jeg vært i kontakt med Nemo Classic Diving her i Bergen. Jeg skal ringe dem i morgen (onsdag). Jeg kjenner daglig leder der og vi skal ordne en lørdag eller søndag for oss. Det vil si at vi får bassenget for oss selv. Jeg vil gjerne ha tilbakemeldig på PM på hvor mange som vil være med til Søreide for prøvedykk i bassenget der og hvem som har bil. Jeg har bil. Det går buss til Søreide men jeg kan kjøre de siste kilometerene til Nemo. Det eneste dere må ta med dere er badetøy, såpe/ shampo og håndle (vi må dusje der). Er vi flere enn ca. 7 så deler vi oss i flere grupper. Dette er også en fin anledning til å prøve ut det med dykking og jeg er sikker på at noen vil bli "hektet" på dette. Jeg har selv Padi Open Water sykkersertifikat. Jeg har bare ikke tatt meg råd til å kjøpe alt utstyret enneå. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Skal på rosettball på Roof Garden i kveld. BLir forhåpentligvis en fet kveld, med en forferdelig påfølgende morgen, mest sannsynlig. For joda, jeg skal på skolen i morgen. Jadda... Anyway, håper det blir fett! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hihi enjoy. Er det forresten bare roofen som har "røykerom" her i bergen? Edit: Faen kor dårlig BT TV eller ka det nå heter er. Tvhordaland var mye bedre selvom eg ikke så på det. Endret 2. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Emm, det er vel mer en røyketerasse. Men jeg bryr meg ikke, må ikke røyke for alt i verden liksom. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis det ikke er noen interesse for dette med dykking så er det like greit at jeg får vite det, slik at jeg kan legge saken død. Vi kan da ta saken opp igjen når tiden eventuelt blir moden for det. Det er ganske stille her i tråden vår for tiden. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis det ikke er noen interesse for dette med dykking så er det like greit at jeg får vite det, slik at jeg kan legge saken død. Vi kan da ta saken opp igjen når tiden eventuelt blir moden for det. Det er ganske stille her i tråden vår for tiden. Jeg er med!!! :!: Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis det ikke er noen interesse for dette med dykking så er det like greit at jeg får vite det, slik at jeg kan legge saken død. Vi kan da ta saken opp igjen når tiden eventuelt blir moden for det. Det er ganske stille her i tråden vår for tiden. Er vel egentlig interessert, men nå er det sånn at jeg faktisk skal på dykkerkurs om noen uker. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg og er interessert, men kan ikke bli før iallfall neste helg. Denne helger er det LAN i bygden.. Var med på prøvedykk med skikkelig utstyr og det var gøy, hadde tenkt å ta dykkersertifikat men det ble for dyrt. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg venter med å bestille prøvedykking til vi er rundt 7 stykker. Så det er bare å vise sin interesse. Feynmann: Hvis du ikke har dykket noe særlig før så kommer vel all erfaring deg til gode før kurset. Skal du ta kurset ved Nemo? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg er med, forutsett at jeg kan. Det eneste jeg vet er at jeg uansett ikke kan nå til helgen (det hadde vel ikke vært så aktuelt alikevel), så kan jeg heller ikke neste søndag. Ellers er "timeplanen" ganske tom. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Fra bergen her. Bor i klasatjønn ved Vadmyra - loddefjord. Er nordnes gutt av hjerte.Edit: Mener vi er en god del faktisk. Jeg å! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 At du bor i klasatjønn eller nordnes? Eller begge deler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå