Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk alle sammen for gratulasjonene. De varmer godt. :yes:

Jeg har fått noen gratulasjoner på msn også. Jeg har bare hatt kaffebesøk idag, ønsket ikke å ha noe stort selskap. Fikk det jeg ønsket meg, en "Dremel" av mine foreldre. Clas Ohlson har denne versjonen som koster ca. 250kr og helt topp. Følger med wire også. Den er sterkere og raskere enn den originale Dremel. Fikk også en verktøyeske med masse utstyr til den.(Kabinettmodding m.m).:dremel::dribble:

Så fikk jeg et Verktøykasse for div. verktøy som jeg har liggende. :thumbup:

Jeg må ikke glemme de 31 stk tulipanene som jeg fikk pr. bud av mine foreldre :love:

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært i kontakt med Nemo Classic Diving her i Bergen. Jeg skal ringe dem i morgen (onsdag). Jeg kjenner daglig leder der og vi skal ordne en lørdag eller søndag for oss. Det vil si at vi får bassenget for oss selv. :thumbup:

Jeg vil gjerne ha tilbakemeldig på PM på hvor mange som vil være med til Søreide for prøvedykk i bassenget der og hvem som har bil. Jeg har bil.

Det går buss til Søreide men jeg kan kjøre de siste kilometerene til Nemo. Det eneste dere må ta med dere er badetøy, såpe/ shampo og håndle (vi må dusje der).

Er vi flere enn ca. 7 så deler vi oss i flere grupper.

Dette er også en fin anledning til å prøve ut det med dykking og jeg er sikker på at noen vil bli "hektet" på dette.:dribble:

Jeg har selv Padi Open Water sykkersertifikat. Jeg har bare ikke tatt meg råd til å kjøpe alt utstyret enneå. :(

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er noen interesse for dette med dykking så er det like greit at jeg får vite det, slik at jeg kan legge saken død. Vi kan da ta saken opp igjen når tiden eventuelt blir moden for det.

Det er ganske stille her i tråden vår for tiden. :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis det ikke er noen interesse for dette med dykking så er det like greit at jeg får vite det, slik at jeg kan legge saken død. Vi kan da ta saken opp igjen når tiden eventuelt blir moden for det.

Jeg er med!!! :!:

Lenke til kommentar

Er vel egentlig interessert, men nå er det sånn at jeg faktisk skal på dykkerkurs om noen uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...