Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tror nok bowling blir det greieste alternativet, ja. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Ting skjer mens jeg er borte også, gitt. Bowling nå, på ettermiddagstid? Da kan det kaaaanskje gå. Må si det med sterkt forbehold, dog. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg vet ikke om jeg kan være med i heletatt. Har ganske stor pengenød for tiden. Var og bestilte nye briller i går. 5500kr.. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg er med på cowling Du mener vel Bowling? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg vet ikke om jeg kan være med i heletatt. Har ganske stor pengenød for tiden. Var og bestilte nye briller i går. 5500kr.. Ikke back ut nå da. Du trenger ikke å bowle, det holder at du er med. Jeg kan ikke være der uten ditt selskap. Vi må vise resten av forumet at vi i Bergen holder sammen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 gidder ikke være med for å stå å se på Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Okay. Den som taper må betale for darkness. Tenker det blir gode resultater da.. . Kom da, du kan være heiagjengleder Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg er med på cowling Du mener vel Bowling? jupp, men cowling høres mye gøyere ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeje, jeg blir vel med. Men skal vi spise også eller? Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bowling på sandsli sportsenter Da kan jeg sykle ned Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bowling på sandsli sportsenter Da kan jeg sykle ned Kommer ikke på tale Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bowling på sandsli sportsenter Da kan jeg sykle ned Kommer ikke på tale Tar jo bare 30 bussen opp, og det er garantert ledig plass Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg gidder IKKE skifte buss. Jeg bor på laksevåg. Hvis vi skal bowle på sandsli så får noen hente meg med bil.. Forresten, har de ikke sånn "partyroom" på sandsli? Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Jeg gidder IKKE skifte buss. Jeg bor på laksevåg. Hvis vi skal bowle på sandsli så får noen hente meg med bil.. Forresten, har de ikke sånn "partyroom" på sandsli? Har ikke vært der borte på et 1år, men det var et rom der sist jeg var der, med bord og sånt. edit: de har : Fast Food Lekerom for barn Biljard Underholdningsmaskiner Endret 28. januar 2005 av magio Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg stemmer på at vi alle tar en prøvetime på et treningsstudio og trener! Jeg vet ikke helt om jeg vil. Var bare kine som maste litt på meg på IRC ,men pga at jeg har skamklipt megselv med maskin.. Tror nok folk ler litt. Men jeg bygger høytalere atm.. er lat :/ og bruker penger på lyd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Singstar @ my place, folkens! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Singstar @ my place, folkens! ok. hvor bor du? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg er med på å synge! Men tviler på at andre personer vil være med hvis jeg virkelig synger Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg er med på å synge! Men tviler på at andre personer vil være med hvis jeg virkelig synger , men det hadde vært gøy.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg er med på å synge! Men tviler på at andre personer vil være med hvis jeg virkelig synger , men det hadde vært gøy.. Dere vil ikke høre meg synge, da kommer det noe forferdelige ulyder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå