Inc Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 SnowDOG: Det er jo synd det, det blir nok flere treff. Psilocybe: Den avtalen du fikk, var det noen dato på den, at vi kan bruke den?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Mnei, så lenge vi sa fra et par dager i forveien, gikk det helt greit. Jeg kjøper en del stæsj hos WL, så jeg er på en VIP-liste der. Tror ikke den går ut på dato any time soon. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Mnei, så lenge vi sa fra et par dager i forveien, gikk det helt greit. Jeg kjøper en del stæsj hos WL, så jeg er på en VIP-liste der. Tror ikke den går ut på dato any time soon. Ja, såg du fikk en litt bedre pris en meg. Men det ordner vi torsdag Endret 24. januar 2005 av regga Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Blir jeg eldst denne gangen også? Blir 31 år den 31. januar. Hmmm. Hvis det er noen trøst, er jeg selv nokså ettertrykkelig i gal ende av 20-årene, men jeg er ikke helt sikker på om jeg har anledning til å bli med ennå. Selv om det frister litt å jogge rundt i andre mørke, røykfylte lokaler enn Garage for en gangs skyld... Begynner også å nærme seg et tiår siden sist jeg var på slike lasergreier. Var vel i Danmark en gang jeg var ung og sprek flysoldat og blåste to ukers lønn (ca 219,50 eller noe. Jævla militære!) på en helgeperm. Får ikke håpe jeg er så rusten at jeg får ræva mi servert på et fat av en gjeng snørrunger... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Blir jeg eldst denne gangen også? Blir 31 år den 31. januar. Hmmm. Hvis det er noen trøst, er jeg selv nokså ettertrykkelig i gal ende av 20-årene, men jeg er ikke helt sikker på om jeg har anledning til å bli med ennå. Selv om det frister litt å jogge rundt i andre mørke, røykfylte lokaler enn Garage for en gangs skyld... Begynner også å nærme seg et tiår siden sist jeg var på slike lasergreier. Var vel i Danmark en gang jeg var ung og sprek flysoldat og blåste to ukers lønn (ca 219,50 eller noe. Jævla militære!) på en helgeperm. Får ikke håpe jeg er så rusten at jeg får ræva mi servert på et fat av en gjeng snørrunger... Hoho.. og attpåtil en jente! :!: Dette skal bli moro! Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå ble det stille her. Har flere meldt seg på treffet på lørdagen? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Blir jeg eldst denne gangen også? Blir 31 år den 31. januar. Hmmm. Hvis det er noen trøst, er jeg selv nokså ettertrykkelig i gal ende av 20-årene, men jeg er ikke helt sikker på om jeg har anledning til å bli med ennå. Selv om det frister litt å jogge rundt i andre mørke, røykfylte lokaler enn Garage for en gangs skyld... Begynner også å nærme seg et tiår siden sist jeg var på slike lasergreier. Var vel i Danmark en gang jeg var ung og sprek flysoldat og blåste to ukers lønn (ca 219,50 eller noe. Jævla militære!) på en helgeperm. Får ikke håpe jeg er så rusten at jeg får ræva mi servert på et fat av en gjeng snørrunger... Jeg trenger deg. Må få gjennomsnittsalderen på de treffene opp. Håper at du prøver å får muligheten til å komme da. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg kan trøste deg med at jeg er 31.. Sikkert en av de aller eldste på forumet. Men noe treff blir det nok ikke denne gangen.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Vi er bare 8 påmeldte, 2 av de er med forbehold. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ser ut som at det kan blir dyrt å reise på WL da. Hva med den gode gammel dagse bowlingen? Og hva blir event tidspunktet på lørdag?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Blærk. Nå fikk jeg nettopp en brukbart høy, uventet utgift i hende. Jeg skal se om jeg klarer å skrape sammen noe penger, men sett meg opp med forbehold. Så ser vi hva som skjer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Seriøst, folk kan ikke trekke seg.. da blir prisen på turen på wasteland UHOLDAR høy.. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Seriøst, folk kan ikke trekke seg.. da blir prisen på turen på wasteland UHOLDAR høy.. Jeg er helt enig med deg. Å trekke seg er veldig dårlig gjort for oss som skal dit. Det vil som sagt blii veldig dyrt for oss. Jeg får som sagt besøk av søsteren min til helgen (Hun kommer fra Østlandet), men jeg hopper ikke av treffet fordet. HW-treffene prioriterer jeg forran mye annet. Jeg setter veldig pris på kontakten med dere som sagt. Og jeg som ikke er en bergenser en gang.:!: Jeg håper ikke at det inntrykket jeg får her stemmer. Jeg ser at mange skriver her at et treff vil være gøy, men det virker som at noen får kalde føtter eller ser på treffet som et alternativ hvis ikke noe annet dukker opp. Jeg sikter IKKE på noen bestemte personer, for man kan ikke stikke under en stol at noe viktig faktisk kan komme i veien. Endret 26. januar 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er det bare meg, eller kommer dette til å koste SVIN? Jeg er ikke milliardær heller.. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg går ikke med på å betale mer enn 300 kroner inkl. mat. Hvis vi ikke er flere enn 10 stykker så bør vi finne på noe annet. Uansett så må vi ha treffet. Synd at dette ikke er så interessant for så mange. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Som foxtrot nevnte så blir det litt dyrt hvis det ikke blir mer enn 10 stk . Klokkeslettet var satt til etter kl1800. Vi har da bowling som en reserveløsning eller annet. Da står jo tidspunktet løsere også. Dette var jo litt dumt, hadde gledet meg sånn Da er det 8 påmeldte, 3 av de med forbehold. Endret 27. januar 2005 av regga Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeje... hva blir det til folkens?.. jeg er med på hva det enn måtte være (nesten alt da).. fristen er ute og det ser ut til ingen flere vil melde seg på. Dermed vil det bli dyrt for oss som skal på wasteland. Tror vi må finne på noe annet Hvis ikke Psilo har VELDIG god kontakt med de på wasteland.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg stemmer for Bowling. Helst på ettermiddagen. (15.00-20.00) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå