tor_erik Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Si at det kommer jenter også! Det er jo en innertier! "Herlig, da kan det hende at du endelig flytter ut, gutten min!" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 YO PEOPLE! Count me inn! Jeg er den personen med østlandsdialekt med hakk i plate som skravler hele tiden! You want me! i can provide myself! Count me inn! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror ikke jeg har mulighet til å være med, skal trolig på kino. Men jeg kan alltids stikke innom for å hilse på folk. Og så er det alltid gøy å skremme CFD litt Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror ikke jeg har mulighet til å være med, skal trolig på kino. Men jeg kan alltids stikke innom for å hilse på folk. Og så er det alltid gøy å skremme CFD litt Ja man gjør det som er viktigst. Treff er noe som ikke går av stabelen hele uka eller hver helg. Det gjør derimot filmer på kino. Er dette den beste unnskyldingen du kan komme med? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror ikke jeg har mulighet til å være med, skal trolig på kino. Men jeg kan alltids stikke innom for å hilse på folk. Og så er det alltid gøy å skremme CFD litt Ja man gjør det som er viktigst. Treff er noe som ikke går av stabelen hele uka eller hver helg. Det gjør derimot filmer på kino. Er dette den beste unnskyldingen du kan komme med? Ja. Jeg har to unger og min mulighet til å gå på kino med min bedre halvdel er begrenset til ca hver 3. mnd. På lørdag har vi ordnet oss barnevakt og jobbfri, og planlagt det lenge, så det er min unnskyldning ja. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jippi. Jeg har passert 500 poster. Endelig så kan jeg se 1000 langt der framme. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Grattulerer. Jeg har stort sett stått i ro på 500 tallet i flere mnd. Blir jo nesten bare OT posting på meg i det siste Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror ikke jeg har mulighet til å være med, skal trolig på kino. Men jeg kan alltids stikke innom for å hilse på folk. Og så er det alltid gøy å skremme CFD litt Ja man gjør det som er viktigst. Treff er noe som ikke går av stabelen hele uka eller hver helg. Det gjør derimot filmer på kino. Er dette den beste unnskyldingen du kan komme med? Ja. Jeg har to unger og min mulighet til å gå på kino med min bedre halvdel er begrenset til ca hver 3. mnd. På lørdag har vi ordnet oss barnevakt og jobbfri, og planlagt det lenge, så det er min unnskyldning ja. Bra du prioriterer familien. Jeg har familie selv, og ei datter på 6 år. Håper jeg treffer deg senere da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Mine er 2 og 4(blir 5 om et par uker), så det begynner endelig å bli litt enklere å få litt fritid sammen med madammen. men får nå se, kanskje vi går på kino tidlig på dagen slik at jeg kan være med. Kunne vært fint å skryte på meg hvordan jeg knuste dere alle mann (og kvinne) dagen derpå her på forumet /eplekjekk mode Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) FORELØPIG PÅMELDTE TIL WASTELAND LØRDAG 29 JAN. -darkness -Foxtrot -regga -Psilocybe -svalbard (med forbehold) -sluffy -CFD (fikk riktig nok ingen pm. men men....) -bhsand (med forbehold) Endret 24. januar 2005 av regga Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ser ut som om det blir den "gode gamle gjengen" + et par til Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Blir jeg eldst denne gangen også? Blir 31 år den 31. januar. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ingen SnowDOG_ denne gangen heller.. og han kaller seg bergenser. Tsk, tsk. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Blir jeg eldst denne gangen også? Blir 31 år den 31. januar. Og jeg blir vel yngst, hvis svalbard ikke kommer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ingen SnowDOG_ denne gangen heller.. og han kaller seg bergenser. Tsk, tsk. Hehe en vakker dag my friend.....en vakker dag. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Fikk svar på en mail jeg sendte til WL i forrige uke, fikk en avtale på 1 times spilling til 2400kr (normal pris 2900kr) og pizzabord til 69kr (normalt 89kr per snute). Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Da er jeg med óg, etter all sannsynlighet. Kan aldri være helt sikker med foreldre som finans Kan vel blir interessant, i og med at jeg aldri har vært på Wasteland før. Og sluffy - du blir ikke yngst likevel. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Fikk svar på en mail jeg sendte til WL i forrige uke, fikk en avtale på 1 times spilling til 2400kr (normal pris 2900kr) og pizzabord til 69kr (normalt 89kr per snute). Håper ikke dette kommer til å koste 369kr per person... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vi får pushe ekstra mye på SnowDOG_, så blir han nok med. Han har jo tross alt penger nok, etter nazi-pengene fra skogen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hehe har FAKTISK en god unskyldning denne gangen da. Imorgen må eg til dyrelegen med vofsen og det kommer til å koste flesk sikkert. Sist eg var hos de bare for at de skulle se på han og finne ut ka som var galt kostet meg 500kr. Imorgen skal han sikkert røngtes og greier. Har bare en tusing og må sikkert låne mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå