Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke jeg har mulighet til å være med, skal trolig på kino. Men jeg kan alltids stikke innom for å hilse på folk.

Og så er det alltid gøy å skremme CFD litt ;)

Ja man gjør det som er viktigst. Treff er noe som ikke går av stabelen hele uka eller hver helg. Det gjør derimot filmer på kino. Er dette den beste unnskyldingen du kan komme med? :ermm:

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg har mulighet til å være med, skal trolig på kino. Men jeg kan alltids stikke innom for å hilse på folk.

Ja man gjør det som er viktigst. Treff er noe som ikke går av stabelen hele uka eller hver helg. Det gjør derimot filmer på kino. Er dette den beste unnskyldingen du kan komme med? :ermm:

Ja. Jeg har to unger og min mulighet til å gå på kino med min bedre halvdel er begrenset til ca hver 3. mnd. På lørdag har vi ordnet oss barnevakt og jobbfri, og planlagt det lenge, så det er min unnskyldning ja.

Lenke til kommentar

Ja. Jeg har to unger og min mulighet til å gå på kino med min bedre halvdel er begrenset til ca hver 3. mnd. På lørdag har vi ordnet oss barnevakt og jobbfri, og planlagt det lenge, så det er min unnskyldning ja.

Bra du prioriterer familien. :thumbup: Jeg har familie selv, og ei datter på 6 år.

Håper jeg treffer deg senere da.

Lenke til kommentar

Mine er 2 og 4(blir 5 om et par uker), så det begynner endelig å bli litt enklere å få litt fritid sammen med madammen. men får nå se, kanskje vi går på kino tidlig på dagen slik at jeg kan være med.

Kunne vært fint å skryte på meg hvordan jeg knuste dere alle mann (og kvinne) dagen derpå her på forumet :whistle:

/eplekjekk mode :p

Lenke til kommentar

FORELØPIG PÅMELDTE TIL WASTELAND LØRDAG 29 JAN.

-darkness

-Foxtrot

-regga

-Psilocybe

-svalbard (med forbehold)

-sluffy

-CFD (fikk riktig nok ingen pm. men men....)

-bhsand (med forbehold)

Endret av regga
Lenke til kommentar

Hehe har FAKTISK en god unskyldning denne gangen da. Imorgen må eg til dyrelegen med vofsen og det kommer til å koste flesk sikkert. Sist eg var hos de bare for at de skulle se på han og finne ut ka som var galt kostet meg 500kr. Imorgen skal han sikkert røngtes og greier. :no:

Har bare en tusing og må sikkert låne mer. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...