Inc Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Skal vi satse på NESTE lørdag da? Endret 21. januar 2005 av regga Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Skal vi satse på NESTE lørdag da? JAA. Da passer det for meg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Skal vi satse på NESTE lørdag da? Hmm... Det er en sjanse for at jeg skal i en 18-årsdag da. Anyway, flertallet bestemmer. Festen er i ved Fotballpuben, så kanskje jeg klarer å stikke innom en tur likevel. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Neste lørdag er finfint for meg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Funker for meg også da, har jeg funnet ut. Kanskje jeg skal hive min stemme på den da. Tor Erik: Hvem er det som gidder å bli 18 på denne tiden av året da. På 18-års dagen vil man ha grillparty, og det har en tendens til å bli kaldt om vinteren Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Dette blir fun. Men med tanke på at det mange "lumske østlendinger" som vanker her, burde vi kanskje ha en person som vi kunne sende f.eks en pm til, får å få avklart hvor mange som blir med. Det gjør bestillingen hos wasteland litt enklere og sjansen for å telle med "utlendiger" minimal Snakket litt mad wasteland og de har forskjellige pakke løsninger, alt etter hvor mange vi blir. Selvfølgelig så blir det billigere jo flere vi er. (Disse prisen er ca pris, noen er tatt fra nett og de andre er fra min hukommelse ) -Dagskort 11:00-22:00 kr 299,- eller Dagskort + T-Shirt + brus kr 399,-(Dagskortinnehavere kan ikke spille når det er fullbooket og må kjøpes på dagen. Kortet gjelder for 1 person, fra vi åpner til vi stenger. ) -Så har de en pakke til 1900,- og effektiv spilletid var vel 1x30 min. Da kan opptil 16 personer spill for den prisen. (Bestilles) -En litt større pakke til 2400,- og det spilles 2x20 min med pause\pizza før neste match begynner. for opptil 16 stk. (Bestilles) Alt er egentlig avhengi av hvor mange som blir med. Dersom det passer for oss nårsomhelst på lørdag kan vi ha bestillingen senest inne ca 48 timer før. Skal vi spille mellom 12 og 18 burde vi bestille på mandag, ettersom det blir fort fullt på det tidspunktet. Hvis det ikke er noen som har extremt lyst å ta bestillingen kan jeg ta oppgaven Jeg går da for spilling etter 18 og setter svarfrist til førstkommende torsdag kl 20.00 . Pakkeløsningen blir valgt ut da på hvor mange som er mld på. Hvis det er noen som har noen innvendig eller annet, speak up or forever hold your peace God helg og lykke til! Hilsen Tore Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Mnei, du kan godt være arrangør, du. PM sendt. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Skal vi satse på NESTE lørdag da? Hmm... Det er en sjanse for at jeg skal i en 18-årsdag da. Anyway, flertallet bestemmer. Festen er i ved Fotballpuben, så kanskje jeg klarer å stikke innom en tur likevel. Det ser ut som at det aldri passer for deg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) HER KOMMER JEG TIL Å LEGGE UT PÅMELDTE TIL WASTELAND LØRDAG 29 JAN. -darkness -Foxtrot -regga -Psilocybe -svalbard (med forbehold) -sluffy -CFD (fikk riktig nok ingen pm. men men....) Endret 23. januar 2005 av regga Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Nå håper jeg at ikke så mange sitter på gjerdet og nøler med å melde seg på treffet. Sist gang vi var samlet hadde vi det veldig artig, og jeg tror vi får det minst like artig denne gangen også. Endret 22. januar 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Tor Erik: Hvem er det som gidder å bli 18 på denne tiden av året da. På 18-års dagen vil man ha grillparty, og det har en tendens til å bli kaldt om vinteren Thale. Hun er ikke født i samme år som oss, men gikk i klassen vår. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Nå håper jeg at ikke så mange sitter på gjerdet og nøler med å melde seg på treffet. Sist gang vi var samlet hadde vi det veldig artig, og jeg tror vi får det minst like artig denne gangen også. Jepp, særlig siden jeg skal eie dere i Lasergame Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Ah, enda en nydelig vinterdag i vestlandshovedstaden. Mange i Eikedalen i dag? Endret 23. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Var det noen som mista strømmen i natt? Her var den vekke fra 01.00 til 03.30. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Var det noen som mista strømmen i natt? Her var den vekke fra 01.00 til 03.30. Nope, var ikke hjemme, men et par km lenger nordover herfra. Uansett, vi hadde strøm hele tiden. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er godt å se snøen igjen. Problemet med snøen er jo at ikka alle billistene klarer å omstille seg raskt nok. I går var det en Ford Mondeo som hadde tatt turen ut i geografien. Man kan jo ikke kjøre like fort på snø som på bar asfalt. Nå i helgen har vi kjørt mye med snowracer, morro det. Håper ikke at det regner med det første. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Snakker om bilister, var en kar som hadde lukeparkert i grøften da vi skulle hjem i natt også... Så ut til at han som kjørte skulle legge bilen brei, men så hadde han egentlig ikke snøring på hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
magio Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Tror ikke jeg kan komme da Får litt problemer med å forklare hvor jeg skal en sein lørdagskveld på by'n til muttern, "De folka kan jo være andre enn det de utgir seg for" :!: Endret 23. januar 2005 av magio Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 magio: Spør henne nå, forklar hva som skjer, hvem vi er osv. Det verste som kan skje er at du får et nei. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror ikke jeg kan komme da Får litt problemer med å forklare hvor jeg skal en sein lørdagskveld på by'n til muttern, "De folka kan jo være andre enn det de utgir seg for" :!: Si at det kommer jenter også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå