Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker for meg også da, har jeg funnet ut. Kanskje jeg skal hive min stemme på den da. :p

Tor Erik: Hvem er det som gidder å bli 18 på denne tiden av året da. På 18-års dagen vil man ha grillparty, og det har en tendens til å bli kaldt om vinteren :p

Lenke til kommentar

Dette blir fun. Men med tanke på at det mange "lumske østlendinger" som vanker her, burde vi kanskje ha en person som vi kunne sende f.eks en pm til, får å få avklart hvor mange som blir med. Det gjør bestillingen hos wasteland litt enklere og sjansen for å telle med "utlendiger" minimal :p

Snakket litt mad wasteland og de har forskjellige pakke løsninger, alt etter hvor mange vi blir. Selvfølgelig så blir det billigere jo flere vi er.

(Disse prisen er ca pris, noen er tatt fra nett og de andre er fra min hukommelse ;))

-Dagskort 11:00-22:00 kr 299,- eller Dagskort + T-Shirt + brus kr 399,-(Dagskortinnehavere kan ikke spille når det er fullbooket og må kjøpes på dagen. Kortet gjelder for 1 person, fra vi åpner til vi stenger. )

-Så har de en pakke til 1900,- og effektiv spilletid var vel 1x30 min. Da kan opptil 16 personer spill for den prisen. (Bestilles)

-En litt større pakke til 2400,- og det spilles 2x20 min med pause\pizza før neste match begynner. for opptil 16 stk. (Bestilles)

Alt er egentlig avhengi av hvor mange som blir med.

Dersom det passer for oss nårsomhelst på lørdag kan vi ha bestillingen senest inne ca 48 timer før. Skal vi spille mellom 12 og 18 burde vi bestille på mandag, ettersom det blir fort fullt på det tidspunktet.

Hvis det ikke er noen som har extremt lyst å ta bestillingen kan jeg ta oppgaven :)

Jeg går da for spilling etter 18 og setter svarfrist til førstkommende torsdag kl 20.00 . Pakkeløsningen blir valgt ut da på hvor mange som er mld på.

Hvis det er noen som har noen innvendig eller annet, speak up or forever hold your peace :D

God helg og lykke til!

Hilsen Tore

Lenke til kommentar
Skal vi satse på NESTE lørdag da?

Hmm... Det er en sjanse for at jeg skal i en 18-årsdag da.

Anyway, flertallet bestemmer. Festen er i ved Fotballpuben, så kanskje jeg klarer å stikke innom en tur likevel. :)

Det ser ut som at det aldri passer for deg. :p

Lenke til kommentar

HER KOMMER JEG TIL Å LEGGE UT PÅMELDTE TIL WASTELAND LØRDAG 29 JAN.

-darkness

-Foxtrot

-regga

-Psilocybe

-svalbard (med forbehold)

-sluffy

-CFD (fikk riktig nok ingen pm. men men....)

Endret av regga
Lenke til kommentar

Nå håper jeg at ikke så mange sitter på gjerdet og nøler med å melde seg på treffet. Sist gang vi var samlet hadde vi det veldig artig, og jeg tror vi får det minst like artig denne gangen også. :w00t:

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar

Det er godt å se snøen igjen.:w00t:

Problemet med snøen er jo at ikka alle billistene klarer å omstille seg raskt nok. I går var det en Ford Mondeo som hadde tatt turen ut i geografien. Man kan jo ikke kjøre like fort på snø som på bar asfalt.

Nå i helgen har vi kjørt mye med snowracer, morro det.

Håper ikke at det regner med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...