Dotten Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Skal hvertfall aldri sitte våken, på venstre siden av bussen, ever again. Blir deprimert bare av synet på stedet. ... høyre side er vel ikke noe bedre. Sitt deg bakerst, i midten Blir en h-lvetes flygetur hvis bussen kræsjer da...... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hmm, her lynte det 2 ganger men jeg hørte ikke noe torden. Noen andre som såg det? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja, rare greier, virket ikke som om det var så langt vekke. Er skummelt hvor mange lumske østlendinger som er her inne.... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er skummelt hvor mange lumske østlendinger som er her inne.... Ja. Men jeg synes at pollene burde hatt en option som "Jeg er fanget i Nord-Norge, men har lyst å være med dere i tankene mine" Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg trekker også min stemme for Go-cart. Jeg går for LaserGame@Wasteland også, så da blir vi flere. Jeg kan på stående fot ta hvilken som helst dato selv om jeg stemmer for den 21 januar. En dato må jo få mest mulig stemmer. Hyggelig at vi kan treffes ofte. Tror ikke at noen andre i forumet enn vi i Bergen som har så mange treff. :-D Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Bor på Laksevåg, og jobber på IT-seksjonen i Bergen kommune Bergen kommune som i bygg på laksevåg sida? Edit: gammal quote, men lurer egentlig på om du jobber der endå Endret 20. januar 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Bor på Laksevåg, og jobber på IT-seksjonen i Bergen kommune Bergen kommune som i bygg på laksevåg sida? Edit: gammal quote, men lurer egentlig på om du jobber der endå Jau Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det eneste problemet jeg kommer på, er om det blir for tidlig med kommende fredag. De må vel gjerne ha reservasjon et par dager i forveien. Har mailet Wasteland, men ikke fått noe svar ennå. Men, jeg skal innom dem i dag for å plukke opp det nye airsoft-våpenet mitt. Skal høre med dem da. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sitt deg bakerst, i midten Blir en h-lvetes flygetur hvis bussen kræsjer da...... Haha :!: Det har jeg også tenkt mang en gang. Vi har en feit, stygg og gretten bussjåfør som kjører som en ape, og har ikke få ganger måttet bråbremse på grunn av manglende forståelse og samarbeid med andre traffikanter. Dette har ført til at jeg har som vane å feste bena i begge stolene. Håper bare da at ikke hoften ryker... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 så..hvis vi teller de som har valgt førstkommende fredag og de som det er ett fett hvilke dag det blir så er vi 12 stk tilsammen! Skal bli en livatt gjeng dette Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Bor på Laksevåg, og jobber på IT-seksjonen i Bergen kommune Bergen kommune som i bygg på laksevåg sida? Edit: gammal quote, men lurer egentlig på om du jobber der endå Jau Er det oppe i 5. etasje? Kjenner du ei dame som heiter Sidsel der? (om det er riktig etasje då) Edit: Det er isåfall tanta mi Endret 20. januar 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sidsel ja Hyggelig dame. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jesus. Her har det skjedd ting siden jeg begynte på særemnet, gitt. Kan med en gang si at det blir vanskelig for meg til helgen, men vi får se hva jeg kan rydde plass til. Lørdag er uansett uaktuelt, fredag er travel. Men kanskje det går. vet ikke helt. EDIT: Venter med å stemme til jeg vet mer, jeg. Endret 20. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Sidsel ja Hyggelig dame. Ååå! Da kjenner dere sikker per olav i samme etasje. Han sitter i vestre delen av bygget? NOT, Jeg bare tuller. Kjenner ingen der jeg, vet ikke hvor det er engang Edit: Av og til er verden ganske liten Endret 20. januar 2005 av regga Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jesus. Her har det skjedd ting siden jeg begynte på særemnet, gitt. Kan med en gang si at det blir vanskelig for meg til helgen, men vi får se hva jeg kan rydde plass til. Lørdag er uansett uaktuelt, fredag er travel. Men kanskje det går. vet ikke helt. EDIT: Venter med å stemme til jeg vet mer, jeg. Blir ikke nå til helgen uansett, ser det ut som. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 I helgen er det både løkke cup og LAN, så senere i uken blir nok bedre ja. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har snakket med Wasteland nå, de hadde mulighet for å skvise oss inn en time kl. 21.00.. men jeg tror kanskje det blir litt for kort varsel for en del her. Det er tross alt ikke så festlig å betale 3-400kr hvis bare halvparten kommer. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg kan i kveld. Men som sagt, hvis bare halvparten kommer så er det ikke så gøy... Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Uansett hvilken dag vi velger, vil det alltid være noen som ikke kan. Etter min mening så bør vi velge den dagen som har flest stemmer og gå for den. Det handler ofte om å prioritere det som en anser som viktigst. Edit: dessverre så ser det ut som at denne kvelden blir uaktuell for mange. Er enig at vi bør være en del stykker. Endret 21. januar 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 I kveld kan hvertfall ikke jeg. Så da blir det enda mer penger å betale for de som eventuelt måtte gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå