sluffy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Meh, julen varer som kjent til påske. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 nei det e rikke sant, nei det er ikke sant, for innimellom kommer..... ettellerannet. Glemt sangen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du skal liksom kunne sånnt. Du er ikke småbarnsfar for ingenting Nei, det er ikke sant. Nei, det er ikke sant. For i mellom kommer nyttår. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du skal liksom kunne sånnt. Du er ikke småbarnsfar for ingenting Nei, det er ikke sant. Nei, det er ikke sant. For i mellom kommer nyttår. Tja, hør her unge mann. Det var ikke sangegenskapene mine som sørget for at jeg er småbarnsfar Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du skal liksom kunne sånnt. Du er ikke småbarnsfar for ingenting Nei, det er ikke sant. Nei, det er ikke sant. For i mellom kommer nyttår. Tja, hør her unge mann. Det var ikke sangegenskapene mine som sørget for at jeg er småbarnsfar Bra sagt Dotten Lenke til kommentar
magio Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kan vel komme, men det kommer ann på når det blir. Blir vel den yngste med mine snart 16 da Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du skal liksom kunne sånnt. Du er ikke småbarnsfar for ingenting Nei, det er ikke sant. Nei, det er ikke sant. For i mellom kommer fasten. Fixed. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Hm... Det var visst dyrt med Go-Kart. Da blir det Wasteland. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hm... Det var visst dyrt med Go-Kart. Da blir det Wasteland. Jepp, fant ut det jeg óg. Og som psilo sa, det er mye mindre underholdning per krone. Så jeg "forandrer" gjerne voten min - selv om det ser ut som wasteland vinner uansett. Jeg har aldri vært på lasergame, så dette kan bli interessant Lenke til kommentar
magio Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Trekk min fra Go-cart også Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Har dessverre ikke mulighet til å ta en "Florida 2000", men med 12vs5 kan vi nesten anta at lasergame går av med seieren. Hiver opp de aktuelle datoene, jeg. De som blir med, skriv ned hva dere stemte på, så slipper vi at noen lumske østlendinger sabotererer pollen. Min stemme gikk til "når som helst". Endret 17. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dingot0m: Hvilken versjon av sangen er det du har hørt? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm, vi skal kanskje på klassetur til Hemsedal i Februar, så jeg får se hva som blir bestemt der før jeg stemmer. Utenom det, så er det vel "når som helst". Forøvrig, så stemte jeg som sagt gokart, men satser på Wasteland nå. Lenke til kommentar
magio Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Må ta å undersøke litt med før jeg stemmer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg stemte 21., men egentlig så er det vel så og si det samme for meg. Jeg har bare lite å ta meg til for tiden, så jeg stemte på nærmeste helg. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jesus så stygt Møhlenpris er! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Dingot0m: Hvilken versjon av sangen er det du har hørt? Den vanlige. Men gravde noe opp fra Google i tillegg som *bevis* Link 1 Link 2 (Nederst) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jesus så stygt Møhlenpris er! Nja, det har et par partier som er ganske pene i området rundt fotballplassen, men jevnt over er det et ganske nedkjørt område, ja. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Skal hvertfall aldri sitte våken, på venstre siden av bussen, ever again. Blir deprimert bare av synet på stedet. ... høyre side er vel ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå