Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øverste der så kjekk ut. Si at vi blir 12 stykker (har ikke peiling på hvor mange som har sagt at de vil være med) blir det 200,- per pers. + 69,- per pers. for et eventuelt pizzabord. Og så blir det ikke bare skyting, men også litt tid til snakking. :p

Lenke til kommentar
Er det noen som vet når/hvor man kan go-carte, egentlig? Og hvor mye koster det for en time eller så?

Go-kart kjøring finner sted innendørs på midtun, ca 2min kjøring fra nesttun mot Arna.

I mine dager, da jeg var medlem(skryter fælt nå :innocent:) så betalt jeg 140 kr for 9 min. På enkelte dager da det var lite folk kunne en kjøre to heat til prisen av en. Dette var da som oftest på onsdager og torsdager. Idag kan jeg tenke meg prisen ligger i underkant av 200 kr for ikke medlem. Skulle det bli aktuelt vil en kjapp telefon, finne ut hvor mye det vil koste.

Edit: kan legge til at med 2 heat kjøring så er du helt ferdig. Du blir sykt sliten i armer og ben.

Endret av regga
Lenke til kommentar

Så lenge man ikke tar ibruk kolben så... Fikk hjernerystelse min første gang på wasteland :p

Men pizzaen der er faktisk etendes. Men jeg advarer dere, jeg er en j.ævel til å skyte folk i ryggen, ikke noen kjære mor her :roll:

Men jeg er ihvertfall ikke så fæl å skyte lagkameratene lengre :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...