Foxtrot Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg stemte på Go-cart. Det er noe jeg har hatt lyst til lenge. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Siden det stod mellom lasergame og go-cart (9 og 8 stemmer hhv), blir det gjerne greiere med en ny poll. Bowling hadde 1 stemme, og Peppes hadde 4. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis dere vil verne om livet deres, så velger dere lasergame. Tenk dere meg i en gocart. Ville vært en fare for både min egen og andres helse Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis dere vil verne om livet deres, så velger dere lasergame. Tenk dere meg i en gocart. Ville vært en fare for både min egen og andres helse Du trenger ikke rygge med go-karten vanligvis, så jeg tror det går greit. Lenke til kommentar
magio Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvor mye koster lasergame da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det jeg ser på som mest fordelaktig, er "pakken" med 4 spill á 15min, en halvliter brus og en "gagdet".. til 199kr. Da må vi gjerne spille med andre. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tenk dere meg i en gocart. Nettopp! *stemmer go-kart* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er det noen som vet når/hvor man kan go-carte, egentlig? Og hvor mye koster det for en time eller så? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er ikke "go-kart-land" langt ute på feil side av byn da? Hvordan kan vi klare å kapre arenaen på Wasteland aleine? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) http://www.wasteland.no/priser/pakker.html Edit: For å bestille Fun-Pack må dere være 16 deltakere eller flere. Passer kjempe godt for skole-klasser, buekorps, idrettslag, kirkegrupper, Kirkegrupper det er jo oss! Endret 17. januar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Øverste der så kjekk ut. Si at vi blir 12 stykker (har ikke peiling på hvor mange som har sagt at de vil være med) blir det 200,- per pers. + 69,- per pers. for et eventuelt pizzabord. Og så blir det ikke bare skyting, men også litt tid til snakking. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hør, hør. *Stemme enda mer på lasergame* Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Er det noen som vet når/hvor man kan go-carte, egentlig? Og hvor mye koster det for en time eller så? Go-kart kjøring finner sted innendørs på midtun, ca 2min kjøring fra nesttun mot Arna. I mine dager, da jeg var medlem(skryter fælt nå ) så betalt jeg 140 kr for 9 min. På enkelte dager da det var lite folk kunne en kjøre to heat til prisen av en. Dette var da som oftest på onsdager og torsdager. Idag kan jeg tenke meg prisen ligger i underkant av 200 kr for ikke medlem. Skulle det bli aktuelt vil en kjapp telefon, finne ut hvor mye det vil koste. Edit: kan legge til at med 2 heat kjøring så er du helt ferdig. Du blir sykt sliten i armer og ben. Endret 17. januar 2005 av regga Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hm. Langt borte, lite underholdning per krone, ikkeno pizza etterpå, fare for å bli overkjørt.. hmhm. Jeg stiller meg skeptisk. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 For å bestille Fun-Pack må dere være 16 deltakere eller flere. Passer kjempe godt for skole-klasser, buekorps, idrettslag, kirkegrupper, Lite sannsynlig at kirkegrupper liker å drepe hverandre i hverdagen Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jepp, jeg er egentlig litt lei av kjøringa. Vil heller prøve laser`n. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Så lenge man ikke tar ibruk kolben så... Fikk hjernerystelse min første gang på wasteland Men pizzaen der er faktisk etendes. Men jeg advarer dere, jeg er en j.ævel til å skyte folk i ryggen, ikke noen kjære mor her Men jeg er ihvertfall ikke så fæl å skyte lagkameratene lengre Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Men jeg advarer dere, jeg er en j.ævel til å skyte folk i ryggen, ikke noen kjære mor her Du også? Da er vi to da. Er man i krig, er man i krig. Da skyter man det befinner seg i retning 'motsatt side', og beveger seg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ok. Pollen får putre litt til, til sånn ca. onsdag kl. 12.00. Da hiver jeg opp en ny poll med datoer. Sigve: kanskje fjerne "god jul" fra signaturen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå