Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Heia Wasteland! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Wasteland!. Lasergame har jeg ikke prøvd før. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det var et par år jeg spillte lasergames@wasteland i noen timer på 17. mai, men jeg sugde heftig da. Hihi. Var gøy likevel. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Heia 'Jeg er ikke fra Bergen, men vil stemme allikevel'!! Stemte bowling jeg, men Wasteland har jeg ikke prøvd før, så det kunne jo blitt artig Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Blæh! Jeg vet ikke hva jeg skal stemme. Lasergame er kul og Go-kart høres like kult ut. Så spørs det også hvor mange vi blir. Go-kart mot alt for få folk kan bli litt kjipt, og lasergame med alt for mange deltakere kan bli litt trangt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Så spørs det også hvor mange vi blir. Go-kart mot alt for få folk kan bli litt kjipt, og lasergame med alt for mange deltakere kan bli litt trangt. Det der med for mange folk tviler jeg litt på... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Går for wasteland her, bare det ikke blir for mange. Den gøyeste gangen var vi bare 2 mot 2, var helt vilt og forbrente en god del kalorier.... Håper de har byttet ut våpenene med noen som fungerer. Forrige gang (et par år siden) måtte jeg konstant sikte til siden av der jeg skjøt. Men ble nå best for det Vanligvis er jeg på topp 3 bunn listen Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det var et par år jeg sugde heftig. Hihi. Var gøy. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det var et par år jeg sugde heftig. Hihi. Var gøy. KOFFERT!!! :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det var et par år jeg sugde heftig. Hihi. Var gøy. :!: Årets quote so langt :!: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Yay, fint å se at du har planer om å være med denne gangen Dotten. Lurer på om jeg blir yngste deltaker denne gang også. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Age is such a number.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mario: Tør du å være med nå da? Vi skal ikke forgripe oss på deg, hvertfall ikke alt for masse. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mario må være med. Jeg veit hvor han bor så jeg kan bare ta og hente han. Ta bikkja som gissel. Neida, elsker hunder, kunne ikke gjort noe slikt. Men hadde han hatt katt, så..... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Jeg ser at det går mot Wasteland. Ikke meg imot egentlig, selv om Go-Kart er kulere. Endret 15. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg ser at det går mot Wasteland. Ikke meg imot egentlig, selv om Go-Kart er kulere. Ser ut som det går mot at alle skal flytte herfra, men likevel føle en sterk trang til å stemme. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kan vi ikke spise vårruller på Nøstet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er det noen kinamat-sjapper på Nøstet, da? Eneste jeg vet om er i varmmat-disken til Spar, og de er ikke noe å rope hurra for. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hm.. Dette har egentlig ikke noe med Bergen å gjøre, men reagerte på denne artikkelen om en amstaff som trolig skal avlives. "Kamphunden" er 9 måneder og har sikkert aldri blitt trent som kamphund. Er ikke dette samme rase som Mario sin hund? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262575 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja er av samme rase. Latterlig at de skriver at det er "kamphund" når hunden sikkert aldri har vært eller er trent i kamp. "Kamphund" selger vel mer enn amstaff elns. Anyways.... Vofsen min skal snart til vetten. Er noe som ikke stemmer med den ene poten sin. Har bare gått toalett turer med han og ikke noe lek eller noe i hvertfall en uke for å se om det blir bedre. Han er allerede bedre så det ser ikke ut som det er noe alvorlig men tenkte eg skulle ta røngten av skjelletet hans for å utelukke AA/AD/HD. Anyways....Vi får "se" om eg ikke kommer på treffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå