Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Hmm, sliter dere med daarlig ver?? hehe, naa sitter jeg paa en internett kafee i madeira, der det naa er 22 grade, sol og bolgeskvulp paa mine ter:)...

Eller sliter jeg gjennom hverdagen med aa velge mellom cocktail for eller etter turen i basenget (som forresten ligger paa nest overste dekk med utendors bar:)..).

I natt turer baaten til las palmas og hvor siste stopp blir santa crus og tenerife, for jeg slenger meg paa forste fly hjem til norge..Brrrrr.

Igar hadde vi sightseeing i Agadir og en annen by som jeg ikke husker navnet paa, ett eller annet sted i Afrika jaffal. Poenget er jaffal at JEG HAR VERT I AFRIKA :tease::D:dribble: .. Haper dere ikke fryser for mye der nord, skal ta med noen solstraaler hjem.

Vi snakkes!!

PS! De har ikke de tre siste bokstavene i alfabete paa dette tastaturet :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare rlz som er på feil sted, men riktignok riktig tid.

Jaja, da var enda en skoledag overstått. Vi hadde russemøte i dag, og det viser seg at nærmest samtlige skoler i Bergen og omegn har tatt kontakt med skolen vår, Tanks VGS, for å danne allianser med oss i russetiden. Russen på Tanks er riktignok beryktet, men dette går jo over styr. Morsomt, dog. :wee:

Hva med Åsane Gym.?

Lenke til kommentar

Jaja, da var enda en skoledag overstått. Vi hadde russemøte i dag, og det viser seg at nærmest samtlige skoler i Bergen og omegn har tatt kontakt med skolen vår, Tanks VGS, for å danne allianser med oss i russetiden. Russen på Tanks er riktignok beryktet, men dette går jo over styr. Morsomt, dog. :wee:

Hva med Åsane Gym.?

Dere var blant de som ikke ble sagt så mye om, men når jeg mener Bergen og omegn, mener jeg vel egentlig sentrumskolene og skoler litt utenfor sentrum, som Langhaugen VGS. ;)

Lenke til kommentar
Hmm, var det noen som såg lynet isted?

Har egentlig ikke lagt så mye merke til "stormen" som skulle komme idag.. :hmm:

Den stormen skulle gå lenger sør, og det gjorde/gjør den da virkelig... Ingen lyn her, men kan jo egentlig komme når som helst nå. Er ikke alt for komfortabel med å ha alt utstyret tilkoblet. :ermm:

Lenke til kommentar

tor_erik: Jeg melder russen på skolen våres frivillig til krig mot dere. :p

SnowDOG_: Jeg liker meg heller ikke ute i vinden. regn går stort sett greit, men vind er noe dritt. :tease:

Pokker, var på fest i går, artig opplevelse. Loomy sa en del som kanskje verden ikke vil høre. Og så kunne vi konkludere med at å eksprimentere med øl man aldri har smakt (eller hørt om) før, kan bli en dårlig opplevelse. Det ble kjøpt inn masse dritt, og av en eller annen grunn masse lyst øl også.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Hva med Åsane Gym.?

Dere var blant de som ikke ble sagt så mye om, men når jeg mener Bergen og omegn, mener jeg vel egentlig sentrumskolene og skoler litt utenfor sentrum, som Langhaugen VGS. ;)

Husker det året jeg var russ. Da stod det i avisen etter russetiden av russen i år hadde oppført seg eksemplarisk med unntak av russen på Åsane Gymnas... :hmm:

Jeg var snill gutt though.. :w00t: men gikk i klasse med "bøllene" :whistle:

Lenke til kommentar
Husker det året jeg var russ. Da stod det i avisen etter russetiden av russen i år hadde oppført seg eksemplarisk med unntak av russen på Åsane Gymnas... :hmm:

Jeg var snill gutt though.. :w00t: men gikk i klasse med "bøllene" :whistle:

Jeg var antiruss jeg. Drev propaganda mot russetiden i klassen samt for de som gadd å høre på. Ble truet med represalier fra terrorsjefen på skolen, men ingen turde gjøre meg NOE som helst...

Enten det eller så bydde ikke anledningen seg for dem.

Lenke til kommentar
tor_erik: Jeg melder russen på skolen våres frivillig til krig mot dere. :p

Hehe, greit det... :p

Tror egentlig ikke at folk på skolen min er så blide på dere, det var visst noe med i forbindelse med rosettballet fikk jeg høre i dag. Jaja, jeg vet ikke... :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...