Dotten Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Snø to dager på rad er jo ikke akkurat normalt her så..... Begynte i jobb igjen idag, for første gang på 3 mnd. Var ganske hærlig, selv om jobben vil bestå i å sitte på skolebenken i et halvt år da.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ah. Kjekk dag på jobb i dag.. 2,7k inn. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Har noen vært ute og gått tur i det siste? Er bare slush ute. Edit: Psilo: 2.7k kr i inntekt? Endret 3. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jepp. Det går jo selvfølgelig til kjipe ting som regninger og drit, men men.. det er greit å få sånt unna. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 /me slapper alle med en hyggelig slap og løper vekk igjen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 /me slapper alle med en hyggelig slap og løper vekk igjen Velkommen tilbake Bør kanskje forandre signaturen din? Eller så tar jeg tar kvelden nå. Drittvær for tiden, og det gir seg sikkert ikke med det første. God natt. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Velkommen tilbake Bør kanskje forandre signaturen din? hehe.. jeg har vært tilbake lenger enn dere tror =) Som alle som var med på bergenstreffet visste. Jeg har vært unbannet i noen mnd , og dere burde jo ha skjønt det siden dere har sett at CFD har lest denne tråden noen ganger. En gang så var det jo nesten en hel side om meg =P Anyway.. tviler på at jeg blir noe aktiv ,men hvis stemningen blir den samme som før så kan vi ikke se bortifra at alle kommer tilbake =D PS: Jeg har akkurat shavet meg idag.. Både i ansiktet og andre steder. Og jeg har ikke ronket på.. er faktisk mange dager det.. *starte ny domenetråd*. PS2: Det var en fornærmelse at folk tok opp igjen den tråden uten meg! *være fornærmet* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Får vel ønske deg velkommen tilbake nå, offentlig, CFD. Hyggelig å ha deg her igjen. Og så får jeg gratulere SnowDOG_ med den nye stillingen sin her som søppeltømmer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Halla CFD. Wb. Skal se om eg ikke får moderert på en riktig og rettferdig måte slik at de som ødlegger OT emigrerer ett annet sted. Takk sluffy. *notere ned* Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Med de skomle øynene, tror jeg ikke at jeg EVER kommer til å poste noe som strider i mot nettikette, og/eller retningslinjene. (starting now). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hehe, velkommen tilkbake CFD. Skal møte opp på neste bergenstreff og skremme deg litt Og gratulerer SnowDOG_. Men ikke kødd med meg og mine innlegg. Jeg veit hvor du bor og hvis du flytter så vet du at jeg finner det ut Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hehe. :S Så ut som om det blir klar himmel inatt! Har jo regnet non-stop idag. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Den minnemarkeringen i dag ble sikkert fulgt av de aller fleste, men ikke alle. Da klokken slo tolv, stod jeg inne på Sykeartikler i sentrum. Selv stod jeg stille mens jeg ventet på en en fyr hentet varene jeg skulle ha, dette var jo rimelig praktisk... Men de ansatte løp jo rundt og styrte. Jaja, det er vel ikke den viktigste sak i verden, men sant... Man kan jo prøve å følge slike ting... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Oasen sto visstnok nesten helt i ro. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Oasen sto visstnok nesten helt i ro. Mesteparten av landet stod helt i ro... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ble gitt klar beskjed på basen at klokken 12 skulle det være stille. Og det ble det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Eg var nå stille......sov rett gjennom det hele. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vi hadde time klokka 12, og jeg lå med hodet ned i armene på pulten, med øynene igjen, for å unngå å drite meg ut. Det var helt stille, og jeg hørte ikke en lyd, så jeg bestemte meg for å sjekke ut hvordan det var. Jeg løftet hodet, og da tar gutten som sitter foran meg og skjærer en skikkelig grimase. Jeg måtte ta meg for munnen for å ikke bryte ut i latter. Åh, det kunne blitt så ekkelt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Vi hadde time klokka 12, og jeg lå med hodet ned i armene på pulten, med øynene igjen, for å unngå å drite meg ut. Det var helt stille, og jeg hørte ikke en lyd, så jeg bestemte meg for å sjekke ut hvordan det var. Jeg løftet hodet, og da tar gutten som sitter foran meg og skjærer en skikkelig grimase. Jeg måtte ta meg for munnen for å ikke bryte ut i latter. Åh, det kunne blitt så ekkelt. Hvorfor er det så vanskelig å være stille i 3 minutter egentlig? IIIK! har forumet vært nede elns? Ingen poster siden kl 21.. Edit: Haha, trodde dette var SO3 pga posten til rlz Endret 6. januar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Det er bare rlz som er på feil sted, men riktignok riktig tid. Jaja, da var enda en skoledag overstått. Vi hadde russemøte i dag, og det viser seg at nærmest samtlige skoler i Bergen og omegn har tatt kontakt med skolen vår, Tanks VGS, for å danne allianser med oss i russetiden. Russen på Tanks er riktignok beryktet, men dette går jo over styr. Morsomt, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå