tor_erik Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Nei, og det er slik jeg skal feire min *Gråte* Hmm... Må finne på noe... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Yay, nå ringte nettopp han som skulle ha den festen som ikke ble noe av, og sa at det ble noe av alikevel. Og så var han i tillegg på butikken, så han kunne kjøpe øl til meg. Denne kvelden ser ikke ut til å bli så gale alikevel. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Yay, nå ringte nettopp han som skulle ha den festen som ikke ble noe av, og sa at det ble noe av alikevel. Og så var han i tillegg på butikken, så han kunne kjøpe øl til meg. Denne kvelden ser ikke ut til å bli så gale alikevel. Okay, nå vil jeg også ha et mirakel... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Noen som skal gå i fakkeltog i dag? Er tydligvis noe greier rundt lille-lungårdsvann. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Bra at du fant deg en fest da sluffy Anyhoo, jeg hører rykter om at det ikke blir noe 12-o-clock kommunalt fyrverkeri i år. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har også hørt rykter om at det ikke blir noe fyrverkeri. Og i og med at halve landets kommuner (de som pleier å ha) ikke skal ha, tror jeg det ikke blir her heller. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Anyhoo, jeg hører rykter om at det ikke blir noe 12-o-clock kommunalt fyrverkeri i år. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Bekreftet! Det er ikke lov å fyre opp fyrverkeri innenfor bomringen el. http://www.bt.no/lokalt/bergen/article.jht...rticleID=324669 http://www.ba.no/nyheter/article828697.ece Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Bekreftet! Hm. Det står jo i den nederste linken "PS! De som ikke bryr seg om å skyte opp eget fyrverkeri, kan i stedet nyte det offentlige fyrverkeriet fra Skoltegrunnskaien." Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Bekreftet! Hm. Det står jo i den nederste linken "PS! De som ikke bryr seg om å skyte opp eget fyrverkeri, kan i stedet nyte det offentlige fyrverkeriet fra Skoltegrunnskaien." :S Hvor er Skoltegrunnskaien ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Bomtelabo eller ka nå det heter. Kaiene der de store cruisebåtene legger til kai. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hah. Det er jo noe herlig patetisk med å feire nyttårsaften alene da (no offence for det som gjør dette). Jeg har i alle fall lyst å kjøre en Bridget Jones nyttårsaften, men desverre er jeg for populær, har stående invitasjon til 3 fester. Vi får se... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jah, da var jeg kommet meg i hus igjen, hvertfall "mitt eget" hus. Har folket hatt en kjekk nyttårsfeiring da? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er nettopp kommet hjem. Var egentlig en fin nyttårsfeiring. Ble en del fyrverkeri her oppe på svalbard. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Storartet natt. Jeg var i Arna. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Storartet natt. Jeg var i Arna. Ikke på en MC-klubb vel? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kom hjem i sted. Jeg var på Hjellestad. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det snør, det snør tiddelibom .... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det snør, det snør tiddelibom .... Ja, det er det det gjør, tiddelibom... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Storartet natt. Jeg var i Arna. Ikke på en MC-klubb vel? nei, Arnatveit. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Det snør, det snør tiddelibom .... Æsj. Jaja, hørte rykter om 7 grader og regn i morgen, såh...back to normal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå