Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Men så er jeg nå en av de få her inne på forumet som fra nå av har rett til å kalle meg Einstein :thumbup:

:wee:

Gratulerer med gode nyheter da! Var i samme situasjon som deg sommeren for to år siden, det kostet meg ikke noen organer, bare en sydentur. Så jeg vet hvordan det føles med frykt o.l. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det har kostet meg en testikkel.... :(

Den vil bli dypt savnet :cry:

Men så er jeg nå en av de få her inne på forumet som fra nå av har rett til å kalle meg Einstein :thumbup:

Skal skaffe meg en balle av stål til å sette inn som erstatning istedenfor å ta en av silikon... :p  Men det kan vel bli litt kaldt i lengden :innocent:

Vel, da er vel denne sangen for deg:

Half a man

av Stephen Lynch

All my days I have lived with my disgrace.

I'm afraid to show my face.

Or at least take off my underwear.

I was born like a halfway-neutered pet.

I don't have a matching set.

It's a part of me that just aint there.

Please, don't stare!

Well I'm a gambling man without two dice.

I'm like Uncle Ben with only one grain of rice.

Oh to have two testies would be so nice,

but I'm half a man. Yeah, I'm half a man.

Wanna die. End it all, just call it quits.

I can't find a cup that fits.

And at baseball games I feel so dumb when I hear 'ball one!'

Oh, my God, how could you have been so cruel,

to give me one family jewel?

And the one that's there must feel so sad.

He's a lonely nad.

Well I'm a marathon runner with just one leg.

I'm a fallopian tube with just one egg.

Oh, I want another testie, do I have to beg

or be half a man.

Well I'm a tweedledee with no tweedledum.

And I'm a Siskel and an Ebert with just one thumb.

And I'm a Yo Ho Ho with no bottle of rum.

I'm just half a man. Yeah, I'm half a man.

Lenke til kommentar

Hadde en fest, men det ser ikke ut som det blir noe av den. Så visste jeg om en til jeg muligens kunne kommet på, men der blir de så sinnsykt masse folk, i en knøtt liten leilighet, så der kunne jeg ikke komme (kjenner egentlig ikke han som har festen, kjenner noen som kjenner han, som så vidt fikk være med selv). Og så ser det ut som han jeg hadde planer om å være med har funnet seg ett eller annet annet sted å være, hvor jeg heller tydligvis ikke er velkommen. Jaja, shit happens, får håpe ting ordner seg.

Lenke til kommentar

Skal ha en rolig feiring med familien. 9kg kalkun som skal spises :thumbup:

Så skal eg ta med eldstegutten og gå julebukk med noen andre unger. Men de har litt problem med å finne en sang de alle kan... Men så er de fleste utkledd som kaptein Sabeltann, så de kan vel bare si "gi meg snop, eller så kutter eg hodet av deg..HARRR! " :roll:

Lenke til kommentar
Hadde en fest, men det ser ikke ut som det blir noe av den. Så visste jeg om en til jeg muligens kunne kommet på, men der blir de så sinnsykt masse folk, i en knøtt liten leilighet, så der kunne jeg ikke komme (kjenner egentlig ikke han som har festen, kjenner noen som kjenner han, som så vidt fikk være med selv). Og så ser det ut som han jeg hadde planer om å være med har funnet seg ett eller annet annet sted å være, hvor jeg heller tydligvis ikke er velkommen. Jaja, shit happens, får håpe ting ordner seg.

Hehe, sånn er det med meg og i øyeblikket, faktisk helt likt. :ermm:

En fest der jeg skulle, men det ble overfylt, og en annen hvor jeg ikke er sikker på om det er greit at jeg tar meg til rette. Nyttårsaften hjemme er ikke så stas, så jeg håper virkelig at ting ordner seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...