tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Men så er jeg nå en av de få her inne på forumet som fra nå av har rett til å kalle meg Einstein Gratulerer med gode nyheter da! Var i samme situasjon som deg sommeren for to år siden, det kostet meg ikke noen organer, bare en sydentur. Så jeg vet hvordan det føles med frykt o.l. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 det har kostet meg en testikkel.... Den vil bli dypt savnet Men så er jeg nå en av de få her inne på forumet som fra nå av har rett til å kalle meg Einstein Skal skaffe meg en balle av stål til å sette inn som erstatning istedenfor å ta en av silikon... Men det kan vel bli litt kaldt i lengden Vel, da er vel denne sangen for deg: Half a man av Stephen Lynch All my days I have lived with my disgrace. I'm afraid to show my face. Or at least take off my underwear. I was born like a halfway-neutered pet. I don't have a matching set. It's a part of me that just aint there. Please, don't stare! Well I'm a gambling man without two dice. I'm like Uncle Ben with only one grain of rice. Oh to have two testies would be so nice, but I'm half a man. Yeah, I'm half a man. Wanna die. End it all, just call it quits. I can't find a cup that fits. And at baseball games I feel so dumb when I hear 'ball one!' Oh, my God, how could you have been so cruel, to give me one family jewel? And the one that's there must feel so sad. He's a lonely nad. Well I'm a marathon runner with just one leg. I'm a fallopian tube with just one egg. Oh, I want another testie, do I have to beg or be half a man. Well I'm a tweedledee with no tweedledum. And I'm a Siskel and an Ebert with just one thumb. And I'm a Yo Ho Ho with no bottle of rum. I'm just half a man. Yeah, I'm half a man. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 ...Og så var all snøen borte igjen, og vi i gang med nok en omgang regn. Er sabla lenge siden jeg har sett solen nå. Har nok noe med at den er bak fjellet fram til midten av januar. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Gratulerer dotten! Forbanna møkkavær. Dont get me started Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Så lenge det blir brukbart vær i morgen er jeg fornøyd. Lurer forresten på hva jeg skal finne på i morgen.. Endret 31. desember 2004 av sluffy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 har du ikke fest å gå til? Ja håper det ikke regner eller blåser noe særlig imorgen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 har du ikke fest å gå til? Jeg håper at jeg har det. Sendte melding til verten for 5 min siden, håper at jeg ikke vekket henne. Da blir det vel neppe partaj hos henne nei... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hehe det verste eg vet om er å ikke helt vite kor eg skal på nyttårsaften. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hadde en fest, men det ser ikke ut som det blir noe av den. Så visste jeg om en til jeg muligens kunne kommet på, men der blir de så sinnsykt masse folk, i en knøtt liten leilighet, så der kunne jeg ikke komme (kjenner egentlig ikke han som har festen, kjenner noen som kjenner han, som så vidt fikk være med selv). Og så ser det ut som han jeg hadde planer om å være med har funnet seg ett eller annet annet sted å være, hvor jeg heller tydligvis ikke er velkommen. Jaja, shit happens, får håpe ting ordner seg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 :S flashbacks fra den tiden når fester på nyttåren var like ustabile som da tidens pc'r. Håper det ordner seg. Vet kor pyy det er å ikke finne fest og enten slaure i byn eller dra hjem. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Bts webkamera viser en våt Torgallmenning. Ingen snø her, nei. Edit: jeg skal for øvrig på fest hos Jannicke, hun som tatoverer meg. Det pleier å være stappet med koselige og grimme metal-folk som tar ting veldig med ro. Endret 31. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg skal være hjemme hos mamma og pappa! Kommer til å kjede ræven av meg.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Skal ha en rolig feiring med familien. 9kg kalkun som skal spises Så skal eg ta med eldstegutten og gå julebukk med noen andre unger. Men de har litt problem med å finne en sang de alle kan... Men så er de fleste utkledd som kaptein Sabeltann, så de kan vel bare si "gi meg snop, eller så kutter eg hodet av deg..HARRR! " Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 synger de ikke på skolen lenger? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Han e 4 og ikke begynt på skolen enda Han kan endel sanger, men ingen av ungene kan de samme sangene. En vil synge Ole brumm, en annen vil synge Kaptein sabeltann, en tredje vil synge julesang osv.. Men men, så lenge de får snop så går det nok greit Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Dotten, hvis du kan spille gitar må du ta en med deg. Det er så tøfft når folk koommer og gjør litt mer enn bare å synge. Du skal vel kle deg ut du også? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Dotten, hvis du kan spille gitar må du ta en med deg. Det er så tøfft når folk koommer og gjør litt mer enn bare å synge. Du skal vel kle deg ut du også? Tenkte å kle meg ut som nudist..... Men tror det lir litt kaldt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Hadde en fest, men det ser ikke ut som det blir noe av den. Så visste jeg om en til jeg muligens kunne kommet på, men der blir de så sinnsykt masse folk, i en knøtt liten leilighet, så der kunne jeg ikke komme (kjenner egentlig ikke han som har festen, kjenner noen som kjenner han, som så vidt fikk være med selv). Og så ser det ut som han jeg hadde planer om å være med har funnet seg ett eller annet annet sted å være, hvor jeg heller tydligvis ikke er velkommen. Jaja, shit happens, får håpe ting ordner seg. Hehe, sånn er det med meg og i øyeblikket, faktisk helt likt. En fest der jeg skulle, men det ble overfylt, og en annen hvor jeg ikke er sikker på om det er greit at jeg tar meg til rette. Nyttårsaften hjemme er ikke så stas, så jeg håper virkelig at ting ordner seg... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Nei, og det er slik jeg skal feire min *Gråte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå