rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Æ E norlæinning æ, korsn e det me dæ Joda, jeg har det helt fint. Jeg har til og med skjønt at vi her i Bergen klarer å snakke skikkelig, i motsetning til dere samer oppi nord. Åhåhåhå. Nå blir det krig. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det trenger ikke å bli noe bråk her. Bare ignorer CurSe. Det er ikke verdt å lage noe ut av det. Han kan pelle seg ut herifra. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Eg e halt bergensk teller det? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Eg e halt bergensk teller det? Halt? Skadet i beinet? Neida, måtte bare terge litt. Siden andre gjør det her. Og til nordlendingen. Jeg går for tiden på skole i Narvik. Det regner der også. Så ikke kom her og kom her Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Byen e bærgen å laget e brann, stedet e stadion så syng alle mann, heia BRANN ,BRANN,BRAaaaaaaaaaaaaaaaaNN!!!! HEIAAAAAAAAA BRANN Edit: Kom til å tenke på noe. Hva er egentlig det meste typiske, altså det bergen er mest kjent for??? Er det dialekten, zachen, fløyen, ulriken, de syv fjell ??? WHAT.. Tror du vi kan sette en finger på det??? Jeg tror det må være det a bergen en gang var hovestad, kjent som stedet der skipstrafikk og bryggen holdt til.. Endret 23. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) BRANN BRANN BRANN!!! edit: måtte bare synge med Bergen Endret 23. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har en stygg følelse på at denne tråden kan bli stengt pga all den rivaliseringen. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har en stygg følelse på at denne tråden kan bli stengt pga all den rivaliseringen. Det er helt opp til oss om vi ønsker denne tråden stengt. Hvis vi går for rivalisering så blir den sikkert stengt. men vi kan kutte det ut og heller bruke kreftene på bedre diskusjoner / temaer. Det er noe vi kan gjøre med de som vil lage dårlig stemning her: vise dem veien ut av tråden og/eller bruke "Report-knappen". Dette er vi i Bergen sin tråd, vi må ta ansvar for den. Jeg ønsker dere alle GOD JUL. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul!!! Tenk da, hvis alle bare svarte på det de skulle. !jeg er fra bergen! Gosj, det hadde blitt kjedelig Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Det er vel egentlig ikke før i morgen ettermiddag man skal si god jul til hverandre. Men WHO CARES!?!??! God jul Denne tråden bli (forhåpenltligvis) ikke stengt med det første. Det går jo greit her så lenge alle andre ikke blander seg inn. Dessuten er jo vi bergensere så usansynlig snille til enhver tid, så det blir nok neppe oss som får tråden stengt. Endret 23. desember 2004 av sluffy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Den første som starter en diskusjon som fører til at denne tråden blir stengt, skal jeg personlig finne og dyppe ham godt ned i julesnøen (!) her i Bergen! So watch your ass... Nå er jeg til og med ferdig med julegavene, etter å bokstavlig talt ha gått gjennom ild og vann på Åsane Senter. Steike det kryr av folk der. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Den første som starter en diskusjon som fører til at denne tråden blir stengt, skal jeg personlig finne og dyppe ham godt ned i julesnøen (!) her i Bergen! So watch your ass... Julesnøen er vekke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Såeh.. hvem er med og går nyttårsbukk 31.? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Såeh.. hvem er med og går nyttårsbukk 31.? Vi kaller det julebukk Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Såeh.. hvem er med og går nyttårsbukk 31.? Hvis du finner et finfint sted å være etterpå kan jeg være med Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er nyttårsbukk slike som går og banker på hos folk og roper "TRICK OR SPRIT!" kanskje? Kunne vært en morsom tradisjon for de litt eldre, ahem, "barna." Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Den første som starter en diskusjon som fører til at denne tråden blir stengt, skal jeg personlig finne og dyppe ham godt ned i julesnøen (!) her i Bergen! So watch your ass... Julesnøen er vekke. Hvordan henger den quoten sammen med teksten din? Er nyttårsbukk slike som går og banker på hos folk og roper "TRICK OR SPRIT!" kanskje? Kunne vært en morsom tradisjon for de litt eldre, ahem, "barna." Indeed. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 MOAHAHAHA Det snør som bare juling :!: Så nå er det bare å håpe at det klarer å vare en hel dag Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Så nå er det bare å håpe at det klarer å vare en hel dag Det gjør det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Var nettopp ute med hunden og det snør som bare pokker ja! Helsiken det kommer til å ta av imorgen. Gå lange turer med hundene (gå ned mate dvs). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå