L4r5 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) T.F.T er skap-bergenser slik som meg... Kom igjen og syng da T.F.T "E ve te bærgen, ve te bærgen, ve te bærgen me det samme... Der har e det som fisken vannet: Vått og kaldt og breiflabb over alt." EDIT: På oppfordring fra Dotten EDIT2: Så sneik det seg inn et par Leifer Endret 21. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 "æ vi te bærgen, vi te bærgen, vi te bærgen me det samme... Der har æ det som fisken vannet: Vått og kaldt og breiflabb over alt." Eg ve te bærgen, ve te bærgen, me de sammæ, dær har eg de som fiskæn i vanne. Vått og kalt og bræiflabb ovar alt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 T.F.T er skap-bergenser slik som meg...Kom igjen og syng da T.F.T "æ vi te bærgen, vi te bærgen, vi te bærgen me det samme... Der har æ det som fisken vannet: Vått og kaldt og breiflabb over alt." SKandaløs synging Er e', ikke æ. Og ve, ikke vi Kom deg inn i skapet ditt igjen og øv mer Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 T.F.T er skap-bergenser slik som meg...Kom igjen og syng da T.F.T "E vi te bærgen, vi te bærgen, vi te bærgen me det samme... Der har E det som fisken vannet: Vått og kaldt og breiflabb over alt." *nynne med* "Æ vi te bæjgen, bæjgen, bæjgen, vi te bæjgen me de samme. Der har æ det som fisken i vatne: Vått og kalft og bjæjflabb over alt" Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) T.F.T: Vi (hvertfall jeg) sier "vanne", ikke "vatne". Dessuten er Bergen kjent som det eneste stedet i Norge (hvertfall nesten ) hvor man klarer å uttale R'ene skikkelig, så de kan du godt få lov å ta med. Se hvordan jeg har skrevet det Endret 21. desember 2004 av sluffy Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jaja, jeg prøvde ivertfall Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 He he, det er bra du prøver Så kan du jo se om du klarer å si at du er "norsk", og ikke "noschk", som så mange østlendinger sier. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) jeje,det blåser idag gitt. Takstolene på huset mitt blåste ned Endret 23. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Bedre sang: Heia Brann, heia Brann! Blod e tjokkare enn vann, heia Brann! Helt fra Kniksn te Paldan, har mitt hjærte stått i brann! Heia Brann, heia Brann! Kom å syng me alle mann, heia Brann! Vi e lagæts tålte mann! Våre hjærtar står i Brann![/] Enda bedre sang: Eg tok min nystæmte sitar i hænde, sorgen forgikk meg på Ulrikkens topp!... Og ja, "leifene" skal være der. Egentlig er det ingen leifer her, men dere vet, østlendingene. Endret 22. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) He he, det er bra du prøver Så kan du jo se om du klarer å si at du er "norsk", og ikke "noschk", som så mange østlendinger sier. Hehe, det skrives "norsk", men det uttales "nårsk". Sånn jeg sier det ihvertfall. Endret 22. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Nå snødde det visst et lite minutt her... Da kan det bli hvit jul gitt. (Som om det ville skje... ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 På langtids værmeldingen på tv2 skal det vist snø juleaften. Vi kan alle bare håpe! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Masse fin og deilig snø i går morges, masse teit slaps i går kveld og ikke ett forbanna snøfnugg i dag tidlig (eller utover dagen). Jeg som brukte halve søndagen på å fikse akebrettet mitt. Masse snø da jeg begynte på søndag, men lite god snø da jeg var ferdig. Også kom mandagen med masse fin snø, men da var jeg selvfølgelig opptatt og da jeg var ferdig på skolen på tirsdag var all den lekbare snøen vekke (blitt til slaps). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Satser på hvit jul, til og med været som NetCom har på WAP greiene sine melder hvit jul (jess, endelig kan jeg bruke GPRS-nettet, dvs. også MMS ) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article319443.ece :| Og mens bergenserne har måttet tåle 450,6 millimeter regn på en måned, kommer det normalt 720 millimeter nedbør på et år i Oslo. :s Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article319443.ece :| Og mens bergenserne har måttet tåle 450,6 millimeter regn på en måned, kommer det normalt 720 millimeter nedbør på et år i Oslo. :s :/ ja eg har merket denne forbannade rekorden. Maken til depresjon pga været er det lenge siden eg har hatt. Jaja det er nå overstått og forhåpentligvis blir det bedre og bedre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvis været er det største problemet man har så har man det veldig godt Det blir en hvit jul, hvis ikke kan man bare bruke fantasien og se for seg en hvit jul Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bergen er en gøyal plass. Nedbørsmengden hittil i desember er det vi har gjennom et helt år Æ E norlæinning æ, korsn e det me dæ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Æ E norlæinning æ, korsn e det me dæ Joda, jeg har det helt fint. Jeg har til og med skjønt at vi her i Bergen klarer å snakke skikkelig, i motsetning til dere samer oppi nord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå