Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

T.F.T er skap-bergenser slik som meg...

Kom igjen og syng da T.F.T

"E ve te bærgen, ve te bærgen, ve te bærgen me det samme... Der har e det som fisken vannet: Vått og kaldt og breiflabb over alt."

EDIT: På oppfordring fra Dotten

EDIT2: Så sneik det seg inn et par Leifer

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"æ vi te bærgen, vi te bærgen, vi te bærgen me det samme... Der har æ det som fisken vannet: Vått og kaldt og breiflabb over alt."

SKandaløs synging :no:

Er e', ikke æ. Og ve, ikke vi :mad:

Kom deg inn i skapet ditt igjen og øv mer :thumbup:

Lenke til kommentar

"E vi te bærgen, vi te bærgen, vi te bærgen me det samme... Der har E det som fisken vannet: Vått og kaldt og breiflabb over alt."

*nynne med*

"Æ vi te bæjgen, bæjgen, bæjgen, vi te bæjgen me de samme. Der har æ det som fisken i vatne: Vått og kalft og bjæjflabb over alt"

Lenke til kommentar

T.F.T: Vi (hvertfall jeg) sier "vanne", ikke "vatne". Dessuten er Bergen kjent som det eneste stedet i Norge (hvertfall nesten :p) hvor man klarer å uttale R'ene skikkelig, så de kan du godt få lov å ta med. ;)

Se hvordan jeg har skrevet det ;)

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Bedre sang:

Heia Brann, heia Brann! Blod e tjokkare enn vann, heia Brann! Helt fra Kniksn te Paldan, har mitt hjærte stått i brann!

Heia Brann, heia Brann! Kom å syng me alle mann, heia Brann! Vi e lagæts tålte mann! Våre hjærtar står i Brann![/]

Enda bedre sang:

Eg tok min nystæmte sitar i hænde, sorgen forgikk meg på Ulrikkens topp!...

Og ja, "leifene" skal være der. Egentlig er det ingen leifer her, men dere vet, østlendingene. :)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
He he, det er bra du prøver :thumbup:

Så kan du jo se om du klarer å si at du er "norsk", og ikke "noschk", som så mange østlendinger sier. :p

Hehe, det skrives "norsk", men det uttales "nårsk". Sånn jeg sier det ihvertfall.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Masse fin og deilig snø i går morges, masse teit slaps i går kveld og ikke ett forbanna snøfnugg i dag tidlig (eller utover dagen). :realmad:

Jeg som brukte halve søndagen på å fikse akebrettet mitt. :( Masse snø da jeg begynte på søndag, men lite god snø da jeg var ferdig. Også kom mandagen med masse fin snø, men da var jeg selvfølgelig opptatt og da jeg var ferdig på skolen på tirsdag var all den lekbare snøen vekke (blitt til slaps). :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...