tor_erik Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Ser at folk uten avartar har fått Brann-avartar Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvor skal man redigere?? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Min profil-link funker ikke Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Min profil-link funker ikke Du skal bare skrive "medlemsnummeret" ditt, dvs de 5 siste sifrene i adressen når du er inne på profilen din. Forøvrig, er jeg også Bergenser da. 16 år gammel (om 1,5 time), går for øyeblikket på Ytrebygda Ungdomsskole i 10 klasse. Skal gå Sandsli VGS til neste år. Anyone else? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Min profil-link funker ikke Det er fordi du la inn hele url'en til profilen. Du skulle bare skrive inn de siste 5 tallene Men det nye lyseblåe greiene var gusjefælt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 for det var ikke den andre fargen? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 for det var ikke den andre fargen? Ikke like fæl som den som er nå Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Fargene er fine! Man redigerer ved å trykke på avataren sin. Som sagt, skal kun de 5 (eventuelt fire) siste sifrene. Fargene skal jeg ordne, jeg må bare få samlet tankene. Har nettopp vært på kino. Så Zatoichi. Morsom kinesisk samuraifilm. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Nå har alle fått passord. Noen har klaget, og jeg må si at kjæresten min var med på å lage passordene (ja, så mye har vi å gjøre på en lørdagskveld), så ikke skyld på meg... Hvis noen skulle ha noen problemer nå, så send en PM eller mail eller si det her i tråden. Nå kan jeg endelig bruke litt mer tid på utseendet! Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 En jævel har pjåtet inn et gigantisk bilde av en katt på 1.4 mb, og det knuser siden noe helt villt Hvordan endrer man passord? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg ser ikke noe 1.4MB stort bilde... Passordet endres ved å skrive inn nytt passord i passordfeltet oppe når man redigerer "profilen". Gammelt passord skrives inn nede. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg ser ikke noe 1.4MB stort bilde... Borte nå... Passordet endres ved å skrive inn nytt passord i passordfeltet oppe når man redigerer "profilen". Gammelt passord skrives inn nede. Takker Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 En jævel har pjåtet inn et gigantisk bilde av en katt på 1.4 mb, og det knuser siden noe helt villt *Kremt*.. Det var meg Beklager det, la inn feil URL. Var der i maks et par minutter. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 bhsand: Siden jeg likevel er her, og leser navnet ditt, så kan jeg si GRATULERER MED DAGEN Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Blah. Er egentlig fra Sotra, men bor for tiden i Bjørndalsbrotet. Til sommeren kan det godt hende jeg befinner meg i Narvik... Vi får se., Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Kan noen fikse min profil? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Nå har alle fått passord. Noen har klaget, og jeg må si at kjæresten min var med på å lage passordene (ja, så mye har vi å gjøre på en lørdagskveld), så ikke skyld på meg... Genialt passord Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Kan noen fikse min profil? Jeg kan fikse det, men jeg har sendt deg passordet på PM. Edit: Du fikser på profilen ved å trykke på avataren din. Endret 18. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Ved en tabbe *kremt* ble alle passordene i databasen resatt. Håper alle kan bære over med det, og at dere selv går inn og forandrer passordene. Passordet nå er et tomt felt. Har tatt backup av databasen i tilfelle det skulle være noen som skulle føle for å ødelegge. Edit: Passord forandres ved å merke på "JA" og å fylle begge passordfeltene ut. Jeg beklager på det sterkeste den tabben. Endret 18. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Ved en tabbe *kremt* ble alle passordene i databasen resatt. Håper alle kan bære over med det, og at dere selv går inn og forandrer passordene. Passordet nå er et tomt felt. Har tatt backup av databasen i tilfelle det skulle være noen som skulle føle for å ødelegge. Edit: Passord forandres ved å merke på "JA" og å fylle begge passordfeltene ut. Jeg beklager på det sterkeste den tabben. Gjorde dette, fikk det ikke til... Men det begynner å bli bra dette, tror jeg leste 27 el. 28 stk! EDIT: Og det er vel bare helvparten som har registrert seg... Endret 18. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå