jonsen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 I dag kom julenissen på besøk på skoleavslutningen vår. Han kom inn bakerst i gymsalen og delte ut gaver på veien opp mot scenen. Og gjett hvem som skulte seg bak drakten? Borgermester Herman Friele i egen høye person. Litt fett at han gjør sånne "stunt". Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 er ikke fra bergen Then get out. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 I dag kom julenissen på besøk på skoleavslutningen vår. Han kom inn bakerst i gymsalen og delte ut gaver på veien opp mot scenen. Og gjett hvem som skulte seg bak drakten? Borgermester Herman Friele i egen høye person. Litt fett at han gjør sånne "stunt". Har han ikke andre ting å gjøre på? Har ikke han sånn viktig jobb som krever at han faktisk jobber om dagen? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ehm... Politiker? Jobbe? Ikke i dette landet... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ordførere er egentlig bare maskoter Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Ordførere er egentlig bare maskoter Just så. Han spankulerer rundt på Torgallmennigen og vinker. Utrolig dumt å se på. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ny pc inne, og drittvær ute, kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg syntes denne tråden er relativt off-topic. Trådstarter lurer på om det er flere fra Bergen her på forumet, har vi ikke funnet ut hvem som er fra Bergen ennå ? Dette er en kopi av so3. kom til å tenke på noe... Hva står det oppe i ditt venstre hjørne??? jo næmlig-- Forum->OFF-TOPIC!!!!!!!!! :!: Endret 21. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg syntes denne tråden er relativt off-topic. Trådstarter lurer på om det er flere fra Bergen her på forumet, har vi ikke funnet ut hvem som er fra Bergen ennå ? Dette er en kopi av so3. kom til å tenke på noe... Hva står det oppe i ditt venstre hjørne??? jo næmlig-- Forum->OFF-TOPIC!!!!!!!!! :!: Det er da ikke så rart, det er fordi dette forumet opprinnelig er et hw forum, der man diskuterer hw. Derfor er hele off-topic forumet off-topic i forhold til resten av forumet, eller, med andre ord, i forhold til temaet hw. Det betyr ikke at vi ikke kan holde oss til topic i trådene i off-topic vet du. Men altså, dette er ikke et stort problem for meg, kun et irritasjonsmoment. Jeg tror ikke det er nødvendig å diskutere saken noe videre. Endret 21. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg tror ikke det er nødvendig å diskutere saken noe videre. Sorry at det er off-topic asså men du høres nesten ut som mora mi... (No offence man) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jaja. Kverulerende ikke-bergensere kan finne seg et annet sted å henge. Husj, ut med seg. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jaja. Kverulerende ikke-bergensere kan finne seg et annet sted å henge. Husj, ut med seg. ooooo.... (make me) Endret 21. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg tror ikke det er nødvendig å diskutere saken noe videre. Sorry at det er off-topic asså men du høres nesten ut som mora mi... (No offence man) Jeg skriver alltid mye stivere når jeg er "seriøs". Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (make me) Er det et ønske om "ferie", på ubestemt tid? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Alltid lurt å erte på seg en moderator... Gjett hvem som kommer til å holde øye med T.F.T sine innlegg og slå ned på det minsteregelbrudd nå? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hehe, ja snakker om å lage ti høns ut av en fjær. Men han er jo østlending så han veit vel ikke bedre. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei hei hei, nå skal vi ikke ha noe uthenging av oss østlendinger her ! Er det et ønske om "ferie", på ubestemt tid? Nei, det var bare ironisk ment. Håper for guds skyld psilocybe skjønte det. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nevnte jeg at Bergen er en veldig fin by ? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nevnte jeg at Bergen er en veldig fin by ? ro ro ro din båt...... Ja det er en fin by Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå