Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syntes denne tråden er relativt off-topic. Trådstarter lurer på om det er flere fra Bergen her på forumet, har vi ikke funnet ut hvem som er fra Bergen ennå ?

Dette er en kopi av so3.

Nå må du gi deg. Dette er et fint sted for oss fra Bergen å snakke pluss at vi blir fort kjent med nye fra Bergen som stikker innom. Blir litt mer lokalt og spesifisert enn det er i SO3. ;) Om det så har gått litt off topic så er det uansett en interessant tråd som lever i beste velgående.

Lenke til kommentar
Jeg syntes denne tråden er relativt off-topic. Trådstarter lurer på om det er flere fra Bergen her på forumet, har vi ikke funnet ut hvem som er fra Bergen ennå ?

Dette er en kopi av so3.

Dette er Bergens So3 !

Da skal jeg lage en egen so3 for Porsgrunn, Skien, Larvik, Sandefjord, Oslo, Trondheim, og Tromsø.

Hadde det vært ønskelig ?

Lenke til kommentar

Dette er en kopi av so3.

Gidd å vær sjalu forde dokker Herøya-folk ikkje har en egen tråd!

Hoho :wee:

Men moderatorne stenger tråder i politikk forumet i hytt og pine fordi de er ørlite grann off topic.

Topic i denne tråden er hvem er fra Bergen. Joa.

Lenke til kommentar

Dette er Bergens So3 !

Da skal jeg lage en egen so3 for Porsgrunn, Skien, Larvik, Sandefjord, Oslo, Trondheim, og Tromsø.

Det kan du godt gjøre, men det er sikkert ikke så mange derfra...

EDit: vi snakker som oftest om ting som er relatert til Bergen da....

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar

Dette er en kopi av so3.

Dette er Bergens So3 !

Du kan jo prøve og se om det er noe leveverdig tråd.

Ikke irriter deg over at bergensere kan ha en tråd og diskutere, samt bli kjent med hverandre. Enkelte faste i denne tråden har til og med arrangert treff.

Så la nå oss få kose oss med det vi har ;)

Lenke til kommentar

Som det sies lengre oppe. Dette er en tråd som ligger under SØPPEL. Man får ikke øket postcounten, og det er ennå ikke noe eksplosivt som har blitt diskutert (slik som det ofte blir i politiske tråder. Noen liker ikke innvandrere, andre liker dem, og det hele degenerer til en orgie i tvilsomme utsagn og personangrep. Det samme gjelder om man diskuterer politiske partier. )

Personlig så er jeg kanskje noe spesiell, men jeg ser altså ikke problemet med det faktum at denne tråden lever sitt eget liv.

Lenke til kommentar

Folk har prøvd å få denne tråden vekk før og det funket ikke så ikke gidd. Dere tok hovedstad statusen våres men det er det siste dere gjorde. Prøver dokkor noe kødd igjen blir det......ja.

Anyways: Vært i lagunene i 4-5timer eller noe og er møkk lei! Trodde eg så psilocybe men så så eg at han ikke hadde piercinger. :p

Lenke til kommentar

Dette er en kopi av so3.

Det er jeg som er trådstarter her, så du må ikke komme her og komme her. Dette er, helt riktig, Bergens SO3. Hvorfor skal Bergen ha noe ingen andre har? Fordi vi har lyst.

...Og fordi vi har psilo med mad moderator skills på laget. Så det så. :tease:

EDIT: Jeg kommer ikke til å endre topic, for den sier det den skal. Vi er bergensere på forumet. ;)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Det er jeg som er trådstarter her, så du må ikke komme her og komme her. Dette er, helt riktig, Bergens SO3. Hvorfor skal Bergen ha noe ingen andre har? Fordi vi har lyst.

...Og fordi vi har psilo med mad moderator skills på laget. Så det så. :tease:

EDIT: Jeg kommer ikke til å endre topic, for den sier det den skal. Vi er bergensere på forumet. ;)

Greit nok, men jeg mener det er off - topic prat her hele tiden, siden topic er sånn som den er.

Men det er tydeligvis bare jeg som syntes det er verdt å kverulere på :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...