Moonshine Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Finn feilen på denne siden, eller på sitatet under. Konkurranse: Gjett på hvilken landsdel Niclas er fra. 1. Østlandet 2. Oslo 3. Drammen Du kan nesten ikke ta feil. Fine premier! leif Endret 20. desember 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bergen og bergensere?? Heaheahea En gang så møtte jeg på en bergensk neger som var homo, værre kan det ikke bli :!: :!: Bra at vi har sitatet på lager, da.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det nå jeg skal si at jeg bruker brannflagget som dørmatte? (EN SPØK!!!) Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dette med at det regner så mye i Bergen er oppskrytt..... I de fem årene jeg var postbud var det ytterst sjeldent jeg trengte regntøy, ikke mer enn en 2-3 ganger i mnd. Og det er fakta. Er bare det at når det først regner så kommer det enten høljendes ned eller så kommer det i den snikende formen, hvor man ikke er helt sikker på om det regner oppover, nedover eller sidelengs(trolig alle veier ). Da er paraply og regntøy nytteløst, er som en snikende, våt tåke Bergen e' best og neste år blir det cupgull Du sier at du ikke bruker regntøy mer en 3-4 ganger i måneden. Jeg tolker det som at du bruker regntøyet 3 - 4 uker og ikke dager. Jeg hater dette pissregnet. Jeg vil ha uker med minusgrader, masse snø, og is på vannet. Når snøen har blitt 50 cm vil jeg ha høytrykk og masse sol. Da er det fint å leve Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vel, et stund til med dette været vi har nå, så får du oppfylt ønsket ditt om en halvmeter snø. Jeg, derimot, kan bare sitte her maktesløs og se på at snøfonna som for litt siden var min Mercedes 190 bare blir større og større. Og er det noe jeg er drit lei av, så er det å grave frem den jævla bilen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 :S er det bare meg eller er det veldig kaldt ute? Er jo iskaldt her inne og det er ikke ofter det er kaldt her inne. *brr* Er vakkert uta da. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvodan er været i Bergen nå da? Lander der ca klokken 1500, lenge siden sist... Noen som er med på en øl på sachen? \\Sp33D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 BT.nos webkamera-tjeneste er temmelig snedig, sånn sett. Kan sjekke været uten å bevege seg fra godstolen og titte ut vinduet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er kjempefint. Regn med andre ord. Fint, glatt og vått. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 mhmm, just like home Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er kjempefint. Regn med andre ord. Fint, glatt og vått. Beskrevet som en ekte bergenser Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er kjempefint. Regn med andre ord. Fint, glatt og vått. *tenke koffert* Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er kjempefint. Regn med andre ord. Fint, glatt og vått. Blæch. Skal bli kjekt å kjøre utover mot Øygarden nå i dette været, snø, slaps, regn og is om en annen. Og dette med en bil som har sett sine beste dager. Jaja, hva kan man si når ens tidligere arbeidsgiver, lokalt styrt av en kar som er en av ens beste venner, spør fortvilet om man ikke kan komme ut og jobbe litt grunnet at andre folk enten er syke eller gravide? Og ja: Jeg er hjemme for tiden, vil være det frem til 9. Januar. Da bærer det tebars til SELVE Narvik. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Fra sørpe bergen til kalde svalbard for å feiere jul ... Synes at det var litt mildt idag, kunne godt kommet ned på minus siden.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Hmm... Nå kan da snøen like godt regne bort når den allerede er så godt i gang. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hmm... Nå kan da snøen like godt regne bort når den allerede er så godt i gang. neida, Nå skal det fryse på igjen til natten før en ny omgang med storm . Ahh, det er fint i bergen nå. Gamle damer med lårhalsbrudd, syklister med hjelmen bak i nakken . Jeg liker sånt vær, blir litt mer action da Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 For ikke å glemme østlendingene som forviller seg inn på veiene våre... "Det er jo bare dessember da, ass, vinterdekk er for pyser og iddjotter ass" Så kresjer de i enden av rundkjøringen, noe som skaper enda mer kaos for oss bergensere som har mer enn nok problemer med å skjønne rundkjøringer, uten at vi trenger østlendingene til å gjøre det værre.... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg har greie på rundkjøringer å sånt. Selve ordet "rundkjøring" er litt feil synes nå jeg, det er opprinnelig fra ordet ring altså ringkjøring. Og hvor finner vi ringer?? jo, nemlig I Oslo. Der har vi ringvei 1, 2 og 3...Kjempestore ringer har de (der folk virkelig har greie på kjøring). Uansett, den lille klumpen som ligger i midten, det er en fartsdump slik at ikke folk skal kjøre så fort inn i krysset. Den veien som går rundt "dumpen" kalles omkjøring, slik som du av og til ser når noen arbeider midt i veien og du må kjøre rundt (har egentlig ikke skjønt hvorfor de plutselig begynner å grave et høl midt i veien, jaja, det er nå meg). Den omkjøringen er til for de som ikke kan kjøre over farstdumpen, kanskje fordi bilen vil få for mye skader under eller rett og slett ikke har stor nok motor til å drive alle fire hjule over den haugen. Og det er der jeg synes vegvesenet+politikere har laget for lav hastighet inn mot fartdumpen (ringkjøring eller rundkjøring). Se på lastebilsjåførene, de gir litt ekstra gass før en oppstigning slik at ikke de skal få så liten fart mot slutten av bakken, i mitt tilfell så gir jeg litt ekstra gass og glir fint over "dumpen". Null problem, skjønner virkelig ikke at folk gidder den lange omveien rundt Edit: Oi, dette var litt off topic gitt. Endret 21. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg syntes denne tråden er relativt off-topic. Trådstarter lurer på om det er flere fra Bergen her på forumet, har vi ikke funnet ut hvem som er fra Bergen ennå ? Dette er en kopi av so3. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg syntes denne tråden er relativt off-topic. Trådstarter lurer på om det er flere fra Bergen her på forumet, har vi ikke funnet ut hvem som er fra Bergen ennå ? Dette er en kopi av so3. Dette er Bergens So3 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå