Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Begynner å bli riktig julevær her no då Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kan jeg skrive i denne tråden om mora mi kommer fra bergen men jeg er oppvokst på østlandet? Eller blir innlegget mitt da fjerna og jeg får en 30% advarsel? Bor du i Bergen da? Nei men jeg skal flytte en eller annen gang i vinter og bergen er et av stedene jeg snuser på... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du trenger da ikke å snuse veldig hardt for å finne ut at Bergen stort sett er best. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Med mindre man liker den derre gule tingen i himmelen.. Du vet, den som var her den gangen i juli? Hva heter den? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Åja, du mener det skjeldne værfenomenet vi heldigvis er skånet fra størsteparten av året. Jeg tror det er den som skaper krig, den er rett og slett roten til alt ondt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kunne ikke tenkt meg et annet klima enn det vi har nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Åja, du mener det skjeldne værfenomenet vi heldigvis er skånet fra størsteparten av året. Jeg tror det er den som skaper krig, den er rett og slett roten til alt ondt. Er det derfor det hele tiden er krig i midtøsten? For mye sol? (Ja den gule greia heter S-O-L...) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jepp, stemmer nok det. Som sagt, den gule tingen er roten til alt ondt, du får til og med vondt av å bare se på den. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Er vel to værfenomener som knekker oss bergensere, øyeskade av å stirre på solen, og glatt is med påfølgende benskader Like overrasket vært år Endret 20. desember 2004 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hmmm... og så ble i det ikke bergen likevel... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dette med at det regner så mye i Bergen er oppskrytt..... I de fem årene jeg var postbud var det ytterst sjeldent jeg trengte regntøy, ikke mer enn en 2-3 ganger i mnd. Og det er fakta. Er bare det at når det først regner så kommer det enten høljendes ned eller så kommer det i den snikende formen, hvor man ikke er helt sikker på om det regner oppover, nedover eller sidelengs(trolig alle veier ). Da er paraply og regntøy nytteløst, er som en snikende, våt tåke Bergen e' best og neste år blir det cupgull Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kunne ikke tenkt meg et annet klima enn det vi har nå snø med litt regn imellom? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dotten, støtter deg fult ut. - Nå i det siste har det regnet mye i hele landet og ikke bare Bergen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ohh var nettopp ute og det begynte å snø. Nå har eg pinnadø fått litt julestemning også. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jepp, stemmer nok det. Som sagt, den gule tingen er roten til alt ondt, du får til og med vondt av å bare se på den. Ler så jeg får vondt i magen. Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Gleder med til det åpner på Voss. Sitter bare og venter på det no Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) *Slettet kommentar* Tilsvarte nesten som å gå inn i Harlem med en t-skjorte som det stod: "I don't love niggers".* Endret 20. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg satt nettopp stjernen på toppen av juletreet, jeg går med nisselue og det snør. Julen er her! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så koselig! Imorgen skal eg kjøpe juletre! ble sent i år men så får eg "ride" så da gidder eg. Koselig med juletre og granlukten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå