Jooakim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg flytter etter VGS. Hvor flytter du da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg flytter etter VGS. Hvor flytter du da? Teh stateZ. Vi får se hvor jeg kommer inn av colleges, jeg tenker det blir enten Stanford eller Dartmouth. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Gode gud, nå sludder det helt sykt! Goodbye snow.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Gode gud, nå sludder det helt sykt!Goodbye snow.. Kjipt, kunne i hvertfall holdt seg til julaften... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Eg e fra bergen! Eg e fra dalen, og eg e gal'n! Syntes det e flott at det regner no eg...hater snå så jævli! håper det regner vekk og vi får sol på julaften! Endret 19. desember 2004 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er ikke vått ute i heletatt altså. Det er helt sant. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Eg e fra bergen! Eg e fra dalen, og eg e gal'n! Syntes det e flott at det regner no eg...hater snå så jævli! håper det regner vekk og vi får sol på julaften! Gå og dø på deg Snø på julaften er et sterkt ønske. Regnet kan komme på andre tider av året, men i julen skal det være snø. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jaja vi kan bare glemme det. Forbanna møkka guder som styrer på der oppe. Møkkavær! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jaja vi kan bare glemme det. Forbanna møkka guder som styrer på der oppe. Møkkavær! Kanskje de er schizofren? Må ha noe snø så jeg kan ta med ungene ut og dyppe de litt Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hadde jeg flyttet til et sted på grunn av været, ville det aldri blitt Bergen. Nå har det seg slik at jeg ikke flyttet hit pga. været, men pga. kona. Det eneste jeg liker med Vestlandet er havet. Jeg liker å fiske. Noe jeg derimot savner veldig er isfiske på Gjøvik. Å fiske på isen er noe helt for seg selv. Stillheten og roen når en sitter der på kassa og fisker gjennom ishullet. Bare det å være ute i naturen og komme bort fra alt hverdagskjøret. Etter 2-3 timer så fyrer jeg opp et bål og spiser matpakken, drikker te og griller en fisk. Da kjenner man at det er godt å leve. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hehe har bare fått isfiske 3-4ganger siden eg begynte med sportfiske for 12år siden. Sjelden at vannene blir såpass frosset at man kan vandre rundt ja. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Snø på julaften er et sterkt ønske. Regnet kan komme på andre tider av året, men i julen skal det være snø. Snø på selve dagen er greit, men ikke nå før. Har jo hundre ting jeg må fikse, og hvis jeg må koste mer snø av den bilen no, så klikker det. Helt sant. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noken som var ute i Bergen i helga då? Hadde meg turen innom Fotballpuben...hehe..artig det Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noken som var ute i Bergen i helga då? Hadde meg turen innom Fotballpuben...hehe..artig det Jeg skulle ut på lørdag men skulle bare spille litt Vampire The Masquerade først. Så ble det til at jeg spilte til kl 4.30.. Jaja.. sparte mye penger og hadde vel egentlig ikke den helt store lysten til å gå på byn.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kan jeg skrive i denne tråden om mora mi kommer fra bergen men jeg er oppvokst på østlandet? Eller blir innlegget mitt da fjerna og jeg får en 30% advarsel? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kan jeg skrive i denne tråden om mora mi kommer fra bergen men jeg er oppvokst på østlandet? Eller blir innlegget mitt da fjerna og jeg får en 30% advarsel? Bor du i Bergen da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Nå er det sånn skikkelig drittvær igjen. Vått, snø og is om en annen. Nå kan like godt snøen bare regne bort... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Her er det fremdels stålis. Et helvxxte å få disse plankene til å henge på veggen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Her er det fremdels stålis. Et helvxxte å få disse plankene til å henge på veggen Skulle nettopp gjøre klar bilen til moderen. For et kav... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Det er så kjekt med sånt vær. Om dagen så midlt at mesteparten tiner litt og når det mørkner så fryser fa1 meg alt til is! Åsså disse pokkers bildørene da, Skulle nesten tro noen hadde limt de fast med Araldit, bom fast. Hehe, den forrige bilen jeg hadde, en sleten peugeot 205. En morning, trøtt som vanlig og litt sent ute, der satt døren fast. Og jeg er ikke den som sparer på kreftene når minusgradene synker under 10, der jeg stod i tynn genser og joggesko. Dermed røsket jeg opp døren så pakninger og deksler rivnet i fillebiter. Jaja, Ett skritt nærmere rådalen tenkte jeg. Men det var ikke det værste, nå fikk jeg fa1 meg ikke igjen døren . Låskassen var kaputt og de påfølgende mnd kjørte jeg med stripset dør Endret 20. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå