SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hihihi la ikke merke til det før idag. Får vel ryggsekk om ikke så lenge. http://www.bt.no/dyr/ Det er forresten ett gammelt bilde som eg postet der for ca 7-8mnd siden og de har beholdt den. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hihihi la ikke merke til det før idag. Får vel ryggsekk om ikke så lenge. http://www.bt.no/dyr/ Det er forresten ett gammelt bilde som eg postet der for ca 7-8mnd siden og de har beholdt den. Hvilket bilde viser du til? Kan du vise det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hunden drømmer om sommeren Du ser jo at det er santoz. bare bla litt fremover. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hihihi la ikke merke til det før idag. Får vel ryggsekk om ikke så lenge. http://www.bt.no/dyr/ Det er forresten ett gammelt bilde som eg postet der for ca 7-8mnd siden og de har beholdt den. Flott dyr du har der, Snowdog. Jeg er motstander av hunder og allergiker (det hører sikkert sammen)... uansett; skulle jeg hatt bissevovv, hadde det LETT vært et slikt prakteksemplar. Give YUR DOG EI COOKIE Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 De der ryggsekkene lover BT ut i hytt og vær, men det er ikke akkurat alle som får dem... Ikke vær forventningsfull. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ahhh, da snør det igjen. Kanskje det bli jul likevel da. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ahhh, da snør det igjen. Kanskje det bli jul likevel da. Kunne kommet litt til Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Joda, men vi har fortsatt et par dager igjen. Og på disse dagene kan det både bli snø og regn. Så vi frå håpe på det beste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvordan skal bergenserne komme seg til TG? Blir det kjøring, fly, tog eller buss? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ifjor var det en buss som kjørte fra bergen til tg. Vet ikke om det blir noe av i år da. Blir meldt snø fram til tirsdag så blir det regn. Dritt dritt lei regnet altså. Ser meg ikke boende i bergen i framtiden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Snø på siste skoledag? SNØBALLKRIG!!!oneone Jeg flytter etter VGS. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ifjor var det en buss som kjørte fra bergen til tg. Vet ikke om det blir noe av i år da. Blir meldt snø fram til tirsdag så blir det regn. Dritt dritt lei regnet altså. Ser meg ikke boende i bergen i framtiden. Det har vært buss hvert år, og jeg tipper det blir buss i år også. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Vedder snøen er vekke før jul igjen Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det har vært buss hvert år, og jeg tipper det blir buss i år også. Hva koster/kostet bussen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 tror vi betalte 800kr elns.. husker ikke. har tatt den to år på rad. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dritt dritt lei regnet altså. Ser meg ikke boende i bergen i framtiden. Elsker regn. Kommer til å bli boende i lang tid. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Vræl! Våkner opp til et tonn med snø her! Nå må jeg måke oppkjørselen... Faen. Har forrsten mattetentamen i morgen. Er ikke litt motivert for å øve engang. Hvordan skal dette gå? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Mattetentamen nest siste skoledag? Huff, nå må jeg ut og måke altanen, pappa er redd for at den skal knekke hvis snøen blir våt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 weeeee!! Gøy å kjøre bil nå da... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 weeeee!! Gøy å kjøre bil nå da... Det er det! Må nesten ut og sladde litt senere i dag... Bygdetulling-instinktet slår inn. Mattetentamen nest siste skoledag? Vi slutter på onsadag av en eller annen grunn. Like fælt likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå