Dotten Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 http://darkness.rasterburn.org/hw.no/treff/15.jpg Tipper at den ene som står igjen her var til stor irritasjon Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 dette så kult ut da! Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan vi få vite hvem som er hvem her? Han som har håret i hestehale, det er meg. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) http://darkness.rasterburn.org/hw.no/treff/1.jpg Tar fem og fem bilder jeg. Det ble en del til sammen. Åh herregud som jeg lo. klokken er halv åtte en søndgsmorgen, likevel brøt jeg ut i latter da jeg så den geniale t-skjorten til psilocybe (jørgen)! :!: Har du den i small? Edit: jeg mener, bare se det lure smilet: "I might do a trick" btw: trodde CFD var bannet fra hw.no (kidding) Endret 12. desember 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Mnei, den kjøpte jeg fra hottopic.com eller tshirthell.com eller noe sånt. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Åh, ok. Trodde det var sånn som du hadde trykt selv.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet hvilke butikker som har søndagsåpent i dag? Har fått med meg at Bergen Storsenter har, men er det noen andre steder som også har planer om dette? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg vet at jeg så CFD browse threaden her for 2 sek siden... Er han tilbake? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg fikk en PM av han Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet hvilke butikker som har søndagsåpent i dag? Har fått med meg at Bergen Storsenter har, men er det noen andre steder som også har planer om dette? Laksevåg senter og amfisenteret Os, har Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Mnei, den kjøpte jeg fra hottopic.com eller tshirthell.com eller noe sånt. Den var genial. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Bor på sotra og selger aviser + slaver for mamma på jobben :P:P:P (tener flesk på det!!!) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet hvilke butikker som har søndagsåpent i dag? Har fått med meg at Bergen Storsenter har, men er det noen andre steder som også har planer om dette? Åsane senter har veffal åpent.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var åpent i byn også. Og da tror jeg at jeg har brukt nok penger på julegaver til meg selv, kanskje jeg skal begynne å tenke litt på andre etterhvert Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var åpent i byn også. Og da tror jeg at jeg har brukt nok penger på julegaver til meg selv, kanskje jeg skal begynne å tenke litt på andre etterhvert Kvelds shopping ? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet hvilke butikker som har søndagsåpent i dag? Har fått med meg at Bergen Storsenter har, men er det noen andre steder som også har planer om dette? Åsane senter har veffal åpent.. Man går ikke på Åsane Senter i helgene før jul. Det er å be pm å stå i kø en liten evighet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 På Åsane senter i helgene før jul får man problemer med å komme gjennom parkeringsplassen som fotgjenger, tenk da på de som har med seg bil. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 På Åsane senter i helgene før jul får man problemer med å komme gjennom parkeringsplassen som fotgjenger, tenk da på de som har med seg bil. Som meg. Aldri, aldri mer! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet hvor mange det er plass til på Banco Rotto? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Noen som vet hvor mange det er plass til på Banco Rotto? nok ! (veit ikkje eg...men den plassen er _seriøst_ stor.) Endret 12. desember 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå