Onkel Kompost Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Så trivelig ut. Kjekke unge mennesker, alle og enhver med håret i behold. Det er klart at jeg ikke hadde passet inn da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Ey! Det bildet av meg synes jeg du kan fjerne Uansett.. hvilken størrelse skal jeg mekke bildene i? Endret 10. desember 2004 av darkness| Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Uansett.. hvilken størrelse skal jeg mekke bildene i? 800x600 er perfekt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tar fem og fem bilder jeg. Det ble en del til sammen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det var det. Hvis det blir for voldsomt, si ifra, så fjerner jeg noen. Tipper Mr. Hosting my server blir glad nå Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hvem vant cowlingen?? Edit, jeg vil være med neste gang!!!! . Så at det ikke var noen som fikk sper eller strike på det ene bilde så da skulle jeg ikke være så langt etter Endret 10. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Psilocybe hadde aldri spillt bowling før, men var seff et naturtalent. Første runde tror jeg Foxtrot vant.. andre serie vant Psilocybe med 116 poeng over mine 114. Det var en del spare og striker på Psilo underveis, altså. All respekt for hans nyanskaffede ferdigheter Vi var forresten på Burger King etterpå, men da uten Psilo. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Over hundre er jo d-bra.. Psilocybe er jo rene ghostet med hull både her og der Endret 10. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Og da hadde jeg også kommet meg i hus. Satt og ventet på bussen i 25-30 minutter. Treffet var koselig det, satser på at det blir kortere tid mellom hvert treff etter dette Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Og da hadde jeg også kommet meg i hus. Satt og ventet på bussen i 25-30 minutter. Treffet var koselig det, satser på at det blir kortere tid mellom hvert treff etter dette Absolutt, jeg vil også når pappa blir frisk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hehe så ut som dere koste dere. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Jeg vant første runde med 107 poeng. Andre runde var det verre med Var forsiktig med muse-hånden min :!: Jeg hadde det veldig hyggelig. Tiden fløy avsted. Etter bowlingen spiste vi på Burger King på Bystasjonen. Vi skilte lag ca. kl. 23.15. Dette vil jeg huske lenge. Jeg gleder meg til neste gang. Jeg håper at alle hadde det hyggelig, det virket sånn. Den korken som er avbildet var på den Cola'en som jeg kjøpte på bowlingen, den er til de som ikke "kunne" komme. Endret 11. desember 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Den korken som er avbildet var på den Cola'en som jeg kjøpte på bowlingen, den er til de som ikke "kunne" komme. Håhåhåh. Det er nesten som et tegn det, fra hva det nå enn er en tror på. Jaja, det er kjekt at folk samles, og når alle hadde det artig (det er ingen som har klagd ennå) så viser det vel at selv om man bor bak en datamaskin (i tilfeller som meg) så har en noe, som i et visst lys, kanskje kan kalles sosiale antenner. Men men. Neste gang blir det kanskje flere. JEg for min del er ikke i Bergen før den 16ende jeg, så uansett hvor mange korker det hadde ramlet i skallen på meg hadde jeg ikke kunne vært der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tror definitivt jeg bør bruke blitzen litt mer, ja. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tror definitivt jeg bør bruke blitzen litt mer, ja. Eller stativ. Lot du CFD fikle med ditt nye kamera? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Så jo kjekt ut det der. Har ikke sett så mye tatoveringer på en kar siden sjefen min på KNM Tordenskjold Hvor mange var dere? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan vi få vite hvem som er hvem her? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Her er alle med (bortsett fra Kine, som tar bildet).. meg selv, Jan-Åge(?) (huff, jeg og navn..), Foxtrot, Sluffy, CFD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå