Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Psilocybe hadde aldri spillt bowling før, men var seff et naturtalent. Første runde tror jeg Foxtrot vant.. andre serie vant Psilocybe med 116 poeng over mine 114. Det var en del spare og striker på Psilo underveis, altså. All respekt for hans nyanskaffede ferdigheter ;)

Vi var forresten på Burger King etterpå, men da uten Psilo.

Lenke til kommentar

Jeg vant første runde med 107 poeng. Andre runde var det verre med :ermm:

Var forsiktig med muse-hånden min :!:

Jeg hadde det veldig hyggelig. Tiden fløy avsted. Etter bowlingen spiste vi på Burger King på Bystasjonen. Vi skilte lag ca. kl. 23.15.

Dette vil jeg huske lenge.

Jeg gleder meg til neste gang. :dribble:

Jeg håper at alle hadde det hyggelig, det virket sånn.

Den korken som er avbildet var på den Cola'en som jeg kjøpte på bowlingen, den er til de som ikke "kunne" komme. ;)

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar
Den korken som er avbildet var på den Cola'en som jeg kjøpte på bowlingen, den er til de som ikke "kunne" komme. ;)

Håhåhåh. Det er nesten som et tegn det, fra hva det nå enn er en tror på. Jaja, det er kjekt at folk samles, og når alle hadde det artig (det er ingen som har klagd ennå) så viser det vel at selv om man bor bak en datamaskin (i tilfeller som meg) så har en noe, som i et visst lys, kanskje kan kalles sosiale antenner.

Men men. Neste gang blir det kanskje flere. JEg for min del er ikke i Bergen før den 16ende jeg, så uansett hvor mange korker det hadde ramlet i skallen på meg hadde jeg ikke kunne vært der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...