pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 LEGG DEG TIL HER Fortsatt på utviklingsstadiet, men databasen er klar, og det er derfor ingenting i veien for å legge seg til der. Det vil ikke forsvinne. Med mindre dere ber meg slette. Hvis det er noen felt dere synes mangler, gi meg beskjed! Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Eh... Ser andre har registrert seg, men jeg finner ingen "fullfør" funksjon på skjemaet. Er det bare jeg som er trøtt og overser dette eller ligger den der? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Helt nederst skal det da stå "send" og "nullstill". Edit: Var bare testet i Opera. Testet i mozilla nå, og fant feilen du merket. Er fikset nå! Takk for at du sa ifra rett før jeg kubbet! Endret 17. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det kunne gjerne vært en Edit funksjon, da jeg klarte å skrive Mai istedefor 05 på måned... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 edit-funksjon er å foretrekke ja. Skrev ikke inn beskrivelse da jeg regga meg, men kan tenke meg det no. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 edit-funksjon er å foretrekke ja. Skrev ikke inn beskrivelse da jeg regga meg, men kan tenke meg det no. Edit-liste er på vei, ja. Men siden er fortsatt under utviklingsstadiet. Skal også lage beskrivelsen litt bedre synlig! Noen forslag? Fin oppslutning rundt den ihvertfall.... Trodde virkelig det var noen som kom til å kødde seg, men det var det visst ikke. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Vi er da ferdig med fjortis-stadiet, er vi ikke? Vi klarer oss uten kødding! Vi viser hverandre såpass repekt vel? Bra side forresten! Greit å se de virkelige navnene på folk. Bergen og omegn kan nå glatt renges som den mest patriotiske regionen på HW! Endret 17. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Greit å se de virkelige navnene på folk. Bergen og omegn kan nå glatt renges som den mest patriotiske regionen på HW! Uten tvil! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ohhh, det skjer jo ting med siden Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvordan er det md passord og sånn når man redigerer? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skrev meg på nå, men jeg ser ikke helt hvordan vi sorteres Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Alle passordene blir md5-krypert. Jeg holder på å lage en side der man kan redigere. Brukernavn er det samme som nicket. Er ikke helt ferdig. Sorteringen skjer alfabetisk etter nicket foreløpig. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Og passordet da? Jeg fikk ikke noe valg ang. passord da jeg regga mitt nick.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tertnes i Åsane her... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Og passordet da? Jeg fikk ikke noe valg ang. passord da jeg regga mitt nick.. Nei, det er ikke helt ferdigutviklet ennå. Skal generere et til deg, slik at du kan forandre det senere. Det gjelder forresten alle. Og igjen: Passordene er selvsagt md5-kryptert, slik at jeg ikke skal kunne lese passordene i klartekst. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tertnes i Åsane her... Registrer deg på http://bergen.lagring.net Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tertnes i Åsane her... Registrer deg på http://bergen.lagring.net Done.. Noen måte å redigere etterpå? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Done.. Noen måte å redigere etterpå? Holder på med det as we speak. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Done.. Noen måte å redigere etterpå? Holder på med det as we speak. Det høres bra ut. Godt initiativ dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå