sluffy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det var leit å høre Tor Erik. Du får ønske han god bedring fra alle på HW.no-forumet. Høres helt greit ut for meg å møtes der og da. Men da jeg er mindreårig blir det neppe noe bytur på meg senere. Forresten, noen her som vet hvor jeg kan få tak i en dresshatt/fedora for mindre enn 2 månedslønner (mine månedslønner).? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Det var leit å høre Tor Erik. Du får ønske han god bedring fra alle på HW.no-forumet. Will do. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hmm, passer ikke så godt for meg idag, imorgen hadde vært bedre. Og siden det ser ut som at det blir drikking på byn etter på er det vel bare meg og sluffy som får reise tidlig hjem. Er det noen planer for hva som skal skje ikveld?? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg brakk foten i gymmen idag... :/ Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg brakk foten i gymmen idag... :/ var ikke bra. Men eg sprang 10km i gymmen idag... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 TheMasteR: Det hørtes ikke godt ut. Jeg antar at du går med gips nå, hvor lenge skal du det? Er det ikke du som bor rett med bowlingen? Hvis ja kan du vel komme ned, slik at vi kan skrive på gipsen Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Vel, den ti tusen ganger forbannede møkkajobben min utelukker meg fra å møte noen som helst før tidligst i halv ti-tiden, men jeg kommer temmelig sikkert til å befinne meg på Garage senere i kveld. Bare se etter en høy, full fyr midt inne i en damefri sirkel med ca 2.5 meters radius. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 TheMasteR: Det hørtes ikke godt ut. Jeg antar at du går med gips nå, hvor lenge skal du det? Er det ikke du som bor rett med bowlingen? Hvis ja kan du vel komme ned, slik at vi kan skrive på gipsen Hehe, joda det stemmer, Det var jævlig å gå fra tanks(ved domkirken) hjem :S Kan ikke komme idag, sry guyZ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg brakk foten i gymmen idag... :/ Shit! Hvordan klarte du det? I trappen eller noe? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er det jeg alltid har sagt om sport.. folk knekker ben og river av seg fingre i hytt og pine. tor_erik: du mangler en p i assumption. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) i timen, spilte fotball. fikk foten mellom to stenger i ribbeveggen, og så ble foten vridd :s EDit: psilo, hva er softgun krig da? Endret 10. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Vel, den ti tusen ganger forbannede møkkajobben min utelukker meg fra å møte noen som helst før tidligst i halv ti-tiden, men jeg kommer temmelig sikkert til å befinne meg på Garage senere i kveld. Bare se etter en høy, full fyr midt inne i en damefri sirkel med ca 2.5 meters radius. Er det deg? Har alltdi lurt på hvem den fyren er :!: Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Snakk om stort fravær av folk. Jeg kommer iallefall til bystasjonen kl. 19.00. Venter på plattingen ved Vinmonopolet. er det slik at det er et problem for de som er under 18 år så kan vi jo finne et alternativt sted etter bowlingen noen timer. Det er jo ikke drikkingen som skal være det sentrale her heller. Jeg kommer ikke til å drikke da jeg må kjøre bil. Skyld på Gaia. Er det noen som trenger skyss mellom Blomsterdalen og Sentrum? Jeg kjører hovedveien gjennom Fjøsangerkrysset. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 EDit: psilo, hva er softgun krig da? Lek og moro. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Drit i meg, hvis folket vil på byn etterpå skal ikke jeg stå i veien. Fant nettopp ut at jeg er ved polet enten veldig lenge før, eller ti minutter for sent. Skyld på Gaia. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 tor_erik: du mangler en p i assumption. Du har faktisk helt rett. Skal fikses. timen, spilte fotball.fikk foten mellom to stenger i ribbeveggen, og så ble foten vridd :s Au! Men den ribbeveggen er jo... ganske... trang? Eller? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Drit i meg, hvis folket vil på byn etterpå skal ikke jeg stå i veien. Fant nettopp ut at jeg er ved polet enten veldig lenge før, eller ti minutter for sent. Skyld på Gaia. Jeg har ikke noen spes planer. Jeg kan vente på deg. Hvor bor du da? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Da har CFD sagt at han også skal være med. Så det ser ut som deler av den harde bergenser-nerd kjernen kommer Har du hørt noe fra CDF nylig, om han kommer ? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kan desverre ikke komme idag, grunnen er at det passer dårlig med buss hjem igjen. (bor på osterøy) Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bergensere ruler..er fra fana! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå